اتاق فرار ترسناک در تهران قیمت و رزرو آنلاین تاج اسکیپ روم | allescape

اتاق فرار ترسناک در تهران قیمت و رزرو آنلاین تاج اسکیپ روم | allescape

با وجود دکمه توقف و تایمر در بازی، والدین می‌توانند مدت زمان مشخصی را برای بازی کردن کودکان خود معین تخفیف اتاق فرار کنند. اگر می‌خواهید فرزندان خود را با این سبک بازی آشنا کنید، تله لانه مورچه یک گزینه کاملا مناسب محسوب می‌شود. نکته قابل توجه دیگر این است که در این سری بازی، شما می‌توانید پیشروی‌های خود را ذخیره کنید و در یک زمان دیگر به بازی بازگردید. در این بازی‌ها شما باید از مکان‌های مختلفی همچون زیرزمین، یک فانوس دریایی متروکه، یک زندان سفید رنگ و …

  • علاوه بر همه ی اینها شما برای رزرو یک بازی تنها با پرداخت بخش کوچکی از کل هزینه بازی میتوانید سانس مورد نظر را برای خود و همراهانتان رزرو کنید و باقیمانده مبلغ را زمان حضور در مجموعه ها برای انجام بازی همانجا تسویه کنید.
  • سومین بازی از سری بازی‌های 50Rooms، یک بازی اسکیپ‌روم به سبک سنتی که شما امکان انتخاب از بین ۵۰ اتاق را دارید و باید با حل تمام معماها از اتاق خارج شید.
  • توی اغلب این بازی‌ها محدودیت زمانی وجود نداره و بازیکن ها هر زمانی که بخوان می تونن وارد داشبورد بازی بشن و حل کردن معمارو از سر بگیرن.
  • همچنین محدودیت فیزیکی برای اتاق فرار آنلاین وجود ندارد و شما می توانید از تمام سناریوهای بازی که در سراسر دنیا و در انواع و اقسام وب سایت های گوناگون ارائه می شود استفاده کنید و لذت ببرید.

فراهم شدن امکان بازی از شهرها و شهرستان های مختلف که فاقد اسکیپ روم می باشند. برای کسانی که از عناوین اتاق فرار واقع گرایانه خسته شده‌اند، بابا یاگا یک اثر فانتزی و متفاوت است. در این بازی، شما در خانه درختی یک جادوگر گرفتار شده‌اید و هرازگاهی سایه‌ای از این جادوگر را نیز مشاهده خواهید کرد. اگر در جستجوی اتاق فراری هستید که خیلی سریع در آن پیشروی کنید، فرار از اداره بهترین انتخاب است. این مجموعه دارای ۱۰ قسمت اصلی و ۵ قسمت فرعی است که هر کدام، جذابیت‌های خودشان را دارند.

اتاق فرار خانواده کالینز

برای انجام این بازی باید به اپلیکیشن تلگرام دسترسی داشته باشید.

مجموعه وین اسکیپ روم

تیم محتوا و نویسندگی سفرزون، تمام تلاشش رو می‌کنه تا با کیفیت‌ترین محتوا رو برای کاربرهای خودش، ارائه بده. ترس یک پارامتر کاملا نسبی است و در اتاق فرار نیز، این مسئله صدق میکند. بازی رایگان رو هرجا ببینی میگی الکیه اما اینجا واقعا وجود داره و برای این بازی فقط به ی گوشی نیاز داری و خودکار کاغذ. رزرو بازی خود، از طریق این لینک به بررسی سناریوهای مختلف پرداخته تا در نهایت،. در این نوع از بازی، یک دوربین زنده قرار دارد که دقیقاً حضور فیزیکی بازیکنان. همانطور که گفته شد خیلی نمی‌توان برای این بازی هیجان انگیز، رنج سنی خاصی در نظر گرفت.

پس از بررسی‌ها، شما به عنوان مدیر راه‌آهن مقصر شناخته شده و به بیست سال حبس محکوم می‌شوید. امروز پس از بیست سال از زندان آزاد شده و به محل حادثه باز می‌گردید. جذابیت و هیجان این بازی بسیار بالا بوده و مخصوصا دارای موسیقی متمایزی می‌­باشد. اتاق فرار میتواند در یک خانه متروکه، زندان و یا در یک موقعیت خاص باشد و با فضاسازی مرتبط خواهد بود. یک قاتل در یک تیمارستان سرگردان است، شما نه تنها باید از او فرار کنید بلکه سعی می کنید خاطرات مبهم خود را کنار هم قرار داده و از اطراف خود سر در بیاورید. هر فصل دارای چالش های فرار خاصی است، رازهایی که در خاطرات شما هستند معرکه هستند و گرافیک بازی هم عالیست.