آموزش کاشت ناخن در ۴ گام : معرفی تمامی ابزارها، روش ها و مراحل کاشت ناخن تابستان۹۹-روژ لب | آرایش

از جمله معایب این روش کاشت می توان به این اشاره کرد که نیازمند زمان طولانی می باشد. رو کاشت ژله ای دوام کمتری نسبت به کاشت پودری دارد اما از روش قالبی بیشتر می باشد. یکی از مزایای این روش کاشت این است که ناخن شما دچار آسیب جدی نمی شود. روش کاشت میکس از تلفیق دو کاشت ژله ای و پودری به دست می آید. در این روش مراحل کاشت پودری را انجام داده سپس ناخن را با یک لایه ژل زیباتر می کنند. برای این امر از رنگ های خاص مثل صورتی که بسیار مورد پسند دختران می باشد استفاده می کنند.

  • چرا که اگر از روی تبلیغات ثبت نام کنید قطعا آن کلاس به درد شما نخواهد خورد.
  • پس از آن می‌توانید روغن کوتیکول را به آرامی به ناحیه اطراف هر ناخن اعمال کنید.
  • لامپ این دستگاه ها عمر کوتاهی دارند و این یک عیب بزرگ برای این دستگاه ها شناخته میشود و زمان خشک شدن ژل در این دستگاه بسیار طولانی بوده است.
  • حال اینکه در برخی از سالن ها یا آموزشگاه های آرایشگری دوره مبتدی تا حرفه ای آموزش کاشت ناخن، دوره ای ده تا پانزده ساعت بوده و کمتر از ۳۰٪ از مباحث مورد نیاز برای نیل مسترینگ را آموزش می دهند.
  • اگر از همان شخصی که در خارج از ایران زندگی می کند در مورد کیفیت کارهایی نظیر کاشت ناخن سوال کنید حتما این پاسخ را خواهید شنید که “اصلا خوب نیست” و در عین اینکه خدمات گرانی ارائه می دهند کیفیت بالایی ندارند و مدل های جدید خیلی گران است.

تا جایی که سطح ناخن داغ نشود و احساس درد نمی‌کنید، به صورت دایره‌ای به سوهان‌کشی ادامه دهید. به همین صورت لبه آزاد ناخن را نیز سوهان بکشید تا از بین برود. برخی مراکز آموزشی برای ارائه این مدرک هزینه ای اضافه بر هزینه دوره آموزشی دریافت می کنند و مدرک را پس از دریافت هزینه به هنرجو تحویل می دهند. در نیل آکادمی شما بدون پرداخت هزینه اضافه مدرک بین المللی دریافت می کنید مجله خبری میکاپ که مورد تأیید کنسولگری و دادگستری می باشد و در خارج از کشور نیز دارای اعتبار می باشد. مدت زمان رایج هر جلسه آموزشی از یک ساعت و سی دقیقه تا سه ساعت متغیر است و تعداد جلسات آموزشی با توجه به مباحث آموزشی و دوره ثبت نامی هنرجو متفاوت می باشد. نحوه استاندارد برگزاری کلاس ها که در آموزشگاه های معتبر برگزار می گردد به صورت تلفیقی از آموزش و تمرین با تجهیزات تخصصی می باشد.

فواید کاشت ناخن

اگر رستنگه ناخن آسیب ببیند، ناخن همیشه به صورت شکسته رشد می‌کند. حتی اگر بدترین ناخن‌کار دنیا روی ناخن‌های شما کار کرده باشد، ناخن‌ها نهایتاً تا 4 ماه بعد بهبود پیدا می‌کنند. هزینه آموزش کاشت ناخن در شهرها و حتی مناطق شهری مختلف متفاوت می باشد. معمولا در حین آموزش، تأمین و تهیه مواد و ابزار به عهده هنرجو می باشد و برخی از مراکز آموزشی هنرجو را مجبور به خرید تجهیزات و مواد از آن مرکز می کنند. اما خبر خوب اینکه نیل آکادمی در طول دوره آموزشی برای راحتی شما عزیزان مواد و تجهیزات را به صورت رایگان و با بهترین کیفیت در اختیار شما قرار می دهد. در این مرحله با استفاده از سرسوهان کاغذی ناهمواری های احتمالی سطح ناخن را از بین ببرید و فرم نهایی روی ناخن را ایجاد کنید.

شیوه معروف و محبوب کاشت ناخن پودری

همینطور روش کاشت ژله‌ای 15درصد و روش‌های کاشت‌ دیگر تنها 5 درصد مخاطب دارند. روش کاشت پودری، به نوعی روش کاشت مادر است و اکثرا با کاشت‌های دیگر ترکیب می‌شود و دوام بیشتری دارد. البته دوام هر روش کاشتی به نحوه و نوع اجرای آن نیز بستگی دارد. روش کاشت ژله‌ای ناخن روش کاشت زیبایی است که در مناطق شرجی دوام بیشتری دارد اما اگر مواد کاشت ناخن مطلوب و مناسب باشد در هر هوایی تا یک ماه دوام می‌آورد. کاشت ناخن قالبی به افرادی که ناخن های پراکنده و یک شکل ندارند اصلاً توصیه نمی شود. به دلیل قالبی بودن این نوع کاشت ناخن، باید تمام ناخن های دو دست به یک شکل باشند، در غیر این صورت کاشت ناخن به شکل مرتبی انجام نخواهد شد.

کاشت ناخن تقریبا محدودیت سنی نداشته و از دختران پانزده ساله تا مادربزرگ های هشتاد ساله را به سمت خود جذب کرده است. مشتریانی که برای زیبایی ناخن های دست و پایشان اهمیت قائل هستند از سخت گیر ترین خانم ها تا ساده پسند ترین خانم ها را شامل می شود و همین امر موجب داغ تر شدن این بازار در تمامی روزهای سال می باشد. همان طور که در طی این مقاله خیلی درباره سالن زیبایی خود صحبت کردیم و گفتیم باید به آن دقت داشته باشید، در این بخش از مقاله می خواهیم شما را با سالن زیبایی نیلسا آشنا کنیم تا انواع کاشت ناخن را با بهترین کیفیت ممکنه دریافت کنید. بعد از گذشت مدت زمانی بین سه هفته تا یک ماه، با رشد ناخن، مواد کاشته شده نیز بالا می آیند و بین مواد کاشت تا پایه­ی ناخن فاصله ایجاد می­شود. بعضی افراد بعد از مدتی سعی می‌کنند با ناخن‌گیر یا اشیای تیز، کاشت ناخن را جدا کنند. ولی این کار آسیب جدی به بافت صدف ناخن وارد می کند و باعث ضعیف شدن و شکنندگی ناخن می­شود.

در هر دوره آموزشی ابزار کار باید به صورت کامل به شما معرفی شده و کاربرد ابزار و نحوه صحیح استفاده از ابزار نیز به شما آموزش داده شود. زمانی که شما ابزار کار خود را بشناسید کار با آن ابزار برای شما راحت تر می شود. امروزه بسیاری از خانم ها در بازار کار با مشکلاتی مواجه هستند که آنها را در سراشیبی خارج شدن از سیستم کارمندی قرار داده است. پس از این اگر سوهان الماسه روی کاشت ردی باقی گذاشته بود، با سر سوهان کاغذی نرم آن را پاک کنید.

آموزش کاشت ناخن هلویی فرنچ

این کار به دو منظور ایجاد چسبندگی بیشتر بین مواد و ناخن و از بین بردن چربی های سطح ناخن انجام می شود. برخی عزیزان به اشتباه این کار را نازک کردن ناخن مشتری می دانند و در دوره های آموزشی خود به هنرجو نیز آموزش غلط می دهند. نازک کردن صدف ناخن مشتری و آسیب رساندن به کراتین صدف ناخن باعث ایجاد مشکل در کاشت می شود. در این روش فقط به تیپ گذاری اکتفا می کنند و از لاک ناخن و یا استیکر بر روی سطح ناخن استفاده می کنند . این کاشت ناخن برای کسانی است که نمی خواهند در مدت زمان طولانی از کاشت ناخن استفاده کرده و یا مواد کاشت بر روی ناخن های آنها قرار بگیرد .