آموزش تصویری و قدم به قدم آرایش ساده صورت در منزل و ارایش چشم رزبان-روژ لب | آرایش

اگر اطمینان ندارید کدام محصول برای شما مناسب است، می‌توانید به راهنماییهای این مقاله تکیه کنید. یکی از محصولاتی که باید در این آموزش آرایش صورت به یاد داشت، سایه چشم است. سایه چشم پودری است که پلکهایتان را با آن می‌آرایید تا چشمهایتان را برجسته کنید. این پودر در تناژ رنگی و فرمولاسیونهای متنوعی عرضه می‌شود که اغلب حاوی سطوح مختلفی از رنگدانه هستند. محصولات آرایشی در خلق ظاهر زیبایی که دوست دارید، برجسته سازی ویژگیهای مورد علاقه و تعریف فردیت ویژه‌ نیز به شما کمک می‌کنند.

  • و چه بهتر اگر این رژلب های طبیعی را خودتان درست کرده باشید.
  • شما می توانید از ضد آفتاب های بی رنگ و فاقد چربی استفاده کنید تا چربی اضافه آنها پوست صورتتان را مستعد جوش زدن نکند.
  • هنگام انتخاب گردنبند بهتر است گردنبندهایی را انتخاب کنید که حالت کشیده و بلند داشته باشند نه گردنبندهای کوتاه و گرد.
  • در این مقاله اشتباهات آرایش صورت را برای شما بازگو می‌کنیم.
  • یکی از سبک های بسیار جذاب در میکاپ، GLOSS یا خیس می باشد که با نام شاین نیز شناخته شده است.
  • در این مطلب به نکات و آموزش گریم صورت به روش تصویری پرداخته ایم.

برای پوشاندن قرمزی پوست و لکه های باقی مانده و جای قرمز جوشها میتوانید از کانسیلر همرنگ رنگ پوست هم استفاده کنید. کانسیلر را به خوبی روی صورت پخش کنید تا کاملاً با کرم پودر یکی شود و لبه های آن پیدا نباشد. در مرحله بعد در صورت تمایل می توانید از خط چشم استفاده کنید. خط چشم برای دختران باید کاملا ظریف و کوتاه و در امتداد رویش مژه ها کشیده شود.

میتوانید از کانسیلری استفاده کنید که از رنگ طبیعی پوست تان قدری روشن تر باشد. به این ترتیب میتوانید نواحی تیره را روشن تر کنید تا رنگ آن با پوست تان هماهنگ شود. برای پخش کردن کرم پودر روی صورت میتوانید از براش های مخصوص یا از اسفنج آرایشی مرطوب استفاده کنید.

۲-      یک بار در هفته فرآیند لایه برداری از پوست را انجام دهید.

چربی هایی که در زیر پوست وجود دارند نقش بسیار زیادی در زیبای صورت دارند، اما با مرور زمان و افزایش سن این چربی ها کاهش پیدا کرده و جذابیت و زیبایی صورت را تغییر میدهد. برای زیبایی صورت و چاقی آن بهتر است با راه های مختلف طبیعی این مجله خبری میکاپ کار را انجام داد.. در صورتی که می خواهید فرم بینی، فک، پیشانی و … صورت خود را متعادل کنید می توانید از کانتورینگ استفاده کنید. با کمک آن می توانید بینی خود را خوش فرم تر، طول پیشانی را کمتر و زاویه زیبایی در فک خود ایجاد نمایید.

چند نکته مهم برای آرایش صورت

در صورتی که متوجه خشک شدن ریمل خود شدید درب آن را محکم ببندید و آن را درون آب جوش به مدت ۵ دقیقه قرار دهید تا دوباره قابل استفاده شود. کانتور در انواع فرمولاسیونهای پودر، مایع و کرم عرضه می‌شود. در میان این فرمولها، پودر احتمال خطا را برای مبتدیها کاهش می‌دهد.

این ترفندها به شما نشان می دهند چگونه صورت خود را زاویه سازی کنید و آن را زیباتر نشان دهید. یا در آرایش برای صورت چاق نکاتی ارائه می شود که به شما کمک می کند صورت خود را جمع و جور تر یا کمی لاغر نشان دهید تا تعادل در چهره تان برقرار شود. پس در ادامه همراه ما باشید تا شما را با نکات مهم آرایش برای صورت گرد آشنا کنیم. ‏قسمت آرایش شما می تونی رنگ رژ لبتون رو عوض کنید ، برا خودتون رژ گونه بزنید و …