آموزش تصویری و قدم به قدم آرایش ساده صورت در منزل و ارایش چشم رزبان-روژ لب | آرایش

برای این کار بهتر است بعد از شستن صورت با صابون مناسب و آب ولرم یک لایه نازک کرم مرطوب کننده طبیعی روی پوست صورت خود بمالید. مطمئن شوید که تمام پوست صورت شما مرطوب شده شده و از حالت خشکی درآمده است. در حقیقت کلید اصلی یک آرایش طبیعی و ملایم روزانه استفاده از مرطوب کننده است تا پوست شما حالتی طبیعی پیدا کند و ضد‌آفتاب یا کرم‌پودر بهتر و طبیعی‌تر روی پوست شما بنشیند. در این آموزش گام به گام آرایش صورت ساریسا روش استفاده از محصولات آرایشی را به شما یاد می‌دهد.

  • برای زیباتر دیده شدن آرایش لب‌ها می‌توانید قبل از استفاده از رژلب، لب خود را به کمک کرم ویتامین E کمی چرب کنید تا خشکی و پوسته پوسته شدن لب از بین برود.
  • یک معجزه برای صورت های بیضی شکل استفاده از برق لب هست که جذابیت شما را چند برابر می کند.
  • برای این کار بهتر است از یک BB کرم با پوشش متوسط و نه سنگین، استفاده کنید.
  • چرا این کار لازم است؟ “چون بدون آن میکاپ هرگز به درستی روی صورت نمی‌نشیند”.

در صورتیکه می‌خواهید آرایش لبتان ماندگاری بیشتری داشته باشد می‌توانید قبل از انجام آرایش لب کمی پودر به لب‌های خود بزنید. استفاده از سایه‌های شاین‌دار یا براق زیبایی چشم را بیشتر می‌کند ولی به‌کار گیری بیش از حد از این سایه‌ها در پشت چشم، داخل چشم و زیر چشم حالت زننده و غیر طبیعی به چهره شما می‌دهد. توصیه می‌شود از رنگ‌های خیلی تیره یا خیلی متضاد با رنگ پوستتان نیز استفاده نکنید. اگر آرایش چشمان شما مجله خبری میکاپ تیره و تند هست از رژلب های روشن استفاده کنید اما اگر چشمان شما آرایش روشنی دارد از رژ لب های تند و جیغ میتوانید به راحتی استفاده کنید . یک معجزه برای صورت های بیضی شکل استفاده از برق لب هست که جذابیت شما را چند برابر می کند. روش های زیادی برای دوام رژلب وجود دارد که ممکن از همه نتوانند به راحتی از آنها استفاده کنند، اما استفاده از کرم پودر یکی از بهترین روش ها برای دوام بیشتر رژلب شما میباشد.

مدل آرایش خلیجی و آرایش چشم عربی غلیظ عروس

قبل از استفاده از کانسیلر متمایل به زرد از کرم پودر متناسب با پوستتان استفاده کنید. ابرو ها و فرم آنها تاثیر بسیار زیادی در زیبای چهره ی شما دارند همچنین فرمی که ابروهای شما دارد به چشم های شما نمای ویژه ایی می دهد. همه ی ما به طور طبیعی ابروهای پرپشتی نداریم .برخی از افراد که ابروهای نازک و کم پشتی دارند ، برای پرپشت شدن آنها به دنبال راه حل می گردند.

اعتماد به آرایشگر غیر حرفه‌ای

هم برنزه کننده و هم رژگونه در انواع مایع، کرم و پودر در بازار موجودند. با توجه به اینکه در این فرم صورت چانه باریک است، به همان دلیل بهتر است رنگ رژ قرمز انتخاب شود و کمی حالت برجسته به آنها داده شود. علاوه براین، رژ گونه های تیره بر روی گونه ها نیز می تواند فرم بهتری به چهره تان بدهد.

نکته جالب این است که این سبک را می توان با هر مدل لباس و هر مدل شنیون و میکاپی ست کرد و به راحتی با انواع مختلف می تواند هماهنگی خاصی ایجاد کند. وقتی برای خرید یک رژ گونه به مغازه ای مراجعه می شود یکی از مهم ترین نکاتی که بایستی آن را در نظر گرفت این است که حتما این مکان، معتبر بوده و محصولات با نشان اصالت کالا را عرضه نماید. با توجه به اینکه میکاپ و گریم کار زمان بری می باشد و خانم ها فرصت کافی برای آرایش صورت خود ندراند، ترجیح می دهند نزد میکاپ آرتیست ها بروند و هزینه های زیادی بابت میکاپ پرداخت کنند.