آموزش تصویری و قدم به قدم آرایش ساده صورت در منزل و ارایش چشم رزبان-روژ لب | آرایش

صورت های گرد هرچه پوست روشن تری داشته باشند، دایره ای بودن چهره بیشتر جلوه می کند. علاوه براین، بهتر است سایه های دودی و تیره را برای پشت پلک انتخاب کنید. از دیگر موارد بسیار مهم برای تغییر فرم صورت می توان به رژگونه اشاره کرد. رژگونه برای صورت های گرد بهتر است کمی تیره مانند مسی انتخاب شود.

  • قسمت داخلی پلک را سایه روشن بکشید و قسمت های بیرونی باید تیره تر شوند.
  • برای این کار بهتر است از مدل ابروی پهن استفاده کنید؛ چرا که ابروی باریک صورت شما را بازتر و پر تر نشان می دهد.
  • اگر می خواهید بدون تزریق ژل و جراحی پلاستیک فرم چهره خود را تغییر دهید این کار را به مجموعه حرفه ای هماناز بسپارید.
  • در مرحله آخر می توانید از پنکیک مناسب استفاده کنید و آن را با پد یا براش به کل صورتتان بمالید.

در آخر با یک براش یا اسفنج تمیز همه ی رنگ ها را سر جای خود پخش می کنیم و مرز بین رنگ تیره و روشن را از بین می بریم. در آرایش صورت گرد و چاق کانتورینگ نقش بسیار مهمی دارد و اصلی ترین و مهم ترین گام محسوب می شود. آموزش آرایش چشم صورتی , وقتی از سایه چشم های رنگ روشن استفاده می کنید، آرایش…

روش تشخیص وسایل آرایش مرغوب برای آرایش زیبا

با پرایمر می توانید تا حد زیادی پوست خود را صاف و زیبا کنید. با رژ گونه های بسیار ملیح از قبیل هلویی و گلبهی و صورتی به مقدار کم برای برجسته و شاداب تر شدن گونه ها استفاده کنید. به برند و کیفیت لوازم آرایشی اهمیت زیادی بدهید، چون پوست به شدت آسیب پذیر بوده و به مرور لک و تیرگی و جوش و آکنه روی آن ایجاد میشود. سایه ای که انتخاب می کنید باید بر اساس فرم صورت باشد، اما چون تخصص و تجربه کافی در این زمینه ندارید، بهتر است قهوه ای را انتخاب کنید. با برس مخصوص سایه را روی پلک بالا بکشید و به سمت بیرون چشم هدایت کنید.

آموزش میکاپ اسموکی

بنابرین اگر تا به حال مراحل زیر را قبل از شروع آرایش عملی نکرده‌اید، تنبلی را کنار بگذارید و حتما مراحل زیر را انجام دهید. چراکه شما به مراقبت از پوست خود احتیاج دارید تا در بلندمدت پوستتان آسیب نبیند. کل این مراحل وقت چندانی از شما نمی‌گیرد، اما تاثیر بسیار مثبتی دارد. کانتور صورت روشی است که با استفاده از آن می توان صورت را زاویه سازی کرد و فرم چهره را تا حدودی تغییر داد. همه ما می‌دانیم که پاک نکردن مواد آرایشی از روی صورت و خوابیدن با آرایش واقعا… دراین مطلب به مزایای استفاده از لوازم آرایشی اورجینال و پاسخ به سوال چرا باید از…

اگر به دنبال ساده‌ترین روش ممکن هستید، در این مرحله از آموزش مجله خبری میکاپ ساریسا لازم است شما را با تکنیک عدد ۳ آشنا کند. ابتدا قلم مو را در پودر خود قرار دهید تا هر گونه ماده اضافی پاک شود. به هر حال، می‌خواهید روش کسب اطمینان از پوشش دهی کامل را در این آموزش آرایش صورت یاد بگیرید. سپس، آن را به صورت خود فشار دهید تا اطمینان یابید که از آشفتگی میکاپ خود در فرایند اعمال جلوگیری می‌کنید.روی ناحیه‌هایی تمرکز کنید که احتمالاً در طول روز لمس خواهند شد (معمولاً ناحیه T). این پودر برای پر کردن نقاط خالی ابرو استفاده می‌شود و در واقع کار مبتدیها را بسیار تسهیل می‌کند.