آموزش تصویری آرایش صورت همدلی آموزش حرفه ای آرایش صورت

در ترتیب درست آرایش صورت، پس از تمام شدن آرایش چشم استفاده از اسپری فیکس توصیه می شود. خیلی از خانم ها برای زیبایی مژه های خود از ریمل های صنعتی و کارخانه ای استفاده می کنند که این راه بسیار مضر بوده و به مرور زمان… در این مطلب با مراحل آرایش نود و مدل آن آشنا می شوید و می توانید این نوع آرایش را در فصل های سرد به کار برده و از…

  • اگر می‌خواهید سایه چشم با ظاهری جذاب‌تر داشته باشید، باید حداقل از دو رنگ تیره و روشن استفاده کنید.
  • با استفاده از ژل ابرو می‌توانید ابروهای خود را بالا نگه دارید.
  • برای این کار ابتدا با استفاده از یک مداد با سایه نزدیک به سایه ابروهای خودتان، حاشیه و حالت کلی ابروهایتان را مشخص کنید.
  • اگر پوست خیلی خشکی دارید، کرم های مرطوب کننده معمولی برای شما کافی نخواهند بود.
  • جالب است بدانید که اغلب آرایشگران معروف توصیه می‌کنند که بسته به فرمول، محصولات میکاپ لب را با اپلیکاتور اعمال کرده و با انگشت پخش کنید.

از یک براش سایه (یا در صورت لزوم از انگشت) برای سایه زدن پلک‌ها استفاده کنید، از وسط نزدیک به خط مژه شروع کرده و آن را به سمت بیرون پخش کنید. در گوشه‌های داخلی و بیرونی چشم رنگ سایه را با رنگ پوست‌تان محو کنید تا رد هیچ خط مشخصی باقی نماند و آرایش طبیعی‌تر به نظر برسد. برای آرایش صورت گرد همانند سایر فرم‌های بینی باید ابتدا لوازم آرایشی مناسب با رنگ پوست را آماده کنید.

ترفندهای آرایشی که صورت شما را کاملا تغییر می دهد

سعی کنید از پاک کننده‌های ملایم و ژل‌های شست و شو متناسب با پوستتان برای شست وشو استفاده کنید. زیر چشم تان کانسیلر بزنید و با اسفنج کمی آن را محو کنید. اگر پوست گندمی دارید بهتر است از رژلب های بژ ، کالباسی ، شرابی، نارنجی، بنفش ، مسی ،ارغوانی و تمشکی استفاده نمایند. ابتدا در مقابل یک آینه ابرو ها را با برس مخصوص آن شانه بزنید و با یک قیچی مخصوص ابرو موهای بلند ابرو را با دقت فراوان قیچی کنید. اگر می خواهید چشمانتان در صورت جلوه بیشتر داشته باشد، در بقیه آرایش خود از رنگ های خنثی استفاده کنید. شما تنها می توانید زمانی از سایه های آبی رنگ استفاده کنید که تیره باشند.

انتخاب سایه متناسب با رنگ چشم

برای تجربه چهره ای متفاوت و زیبا و در عین حال طبیعی، می توانید از خدمات سالن زیبایی شبنم نظیف استفاده کنید. این مجموعه با آخرین متدهای روز دنیا انواع سبک های آرایشی را با بهترین مواد آرایشی ارائه می دهد. جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت وقت قبلی می توانید با این مجموعه تماس بگیرید.

بعد از انتخاب صحیح رژ گونه، باید در طریقه استفاده از آن نهایت دقت و توجه را داشته باشید. اولین و مهمترین اصلی که باید در رژ گونه زدن به آن توجه کنید، فرم صورتتان است. اگر صورت گردی دارید باید رژ گونه را به نوعی استفاده کنید که صورت شما را کمی کشیده تر نشان دهد؛ یعنی رژ گونه را از روی استخوان بالایی گونه به سمت گوش بکشید. اگر فرم صورت شما لوزی شکل است، بهتر است تا پهنای گونه ها را با زدن رژ گونه افزایش دهید. در این صورت می توانید رژ گونه را به صورت مثلثی بزنید.

در ادامه با معرفی چند تکنیک ساده می‌توانید فرم کشیده و زیبایی به صورت گرد خود ببخشید. مطابقت نوع میکاپ با فرم صورت کمک می‌کند تا شما علاوه بر پوشاندن عیب‌های صورت به فرم ایده آل خود برسید. آرایش تیره بیشتر مناسب مهمانی‌هایی می‌باشد که در شب برگزار می‌شوند. توصیه می‌شود از رنگ‌های خیلی تیره یا خیلی متضاد با رنگ پوستتان نیز استفاده نکنید.