آموزش تصویری آرایش صورت همدلی آموزش حرفه ای آرایش صورت

آموزش آرایش صورت مرحله به مرحله به شما نشان می‌دهد که باید از کدام محصول استفاده کنید و چطور یک آرایش کامل داشته باشید. بانوان عزیز برای یک روز عادی و یا برای یک مکان خاص دراماتیک از این سبک بهره میگیرند. آرایش مات به شما این امکان را میدهد تا با به کارگیری رنگ های تند، بدون از بین بردن ظاهر طبیعی چهره تان، ایده آل شوید.

  • از ابزار های پاکسازی صورت می‌ توان به فیس براش سیلیکونی و فیس براش دستی اشاره کرد.
  • در آرایش صورت بعد از آرایش پوست، آرایش چشم و ابرو بسیار اهمیت دارد.
  • برای این کار، نوک انگشت اشاره را با سایه سیاه فشرده و انگشت وسط را با رنگ قرمز آجری بپوشانید.
  • همه ما می ‌دانیم که مهم ‌ترین مرحله در روتین مراقبت از پوست، پاک کردن آرایش روزانه است!

همچنین اگر پیشانی بزرگی دارید، می‌توانید از کانتورینگ این قسمت کمی نزدیک به محل رویش‌ موها استفاده کنید تا کوچک‌تر به نظر برسد. اگر دوست دارید که آرایش‌تان کمی تیره‌تر و برنزتر باشد، در این مرحله بعد از کانتورینگ باید صورت را برنز کنید. برای این کار از یک پودر و براش برنزینگ روی کل صورت استفاده کنید تا صورت‌تان درخشش طلایی گونه‌ای پیدا کند.

آرایش صورت چروک دار با متدهای جدید آرایشی

پیشنهاد ما این است که برای تقویت مهارت‌های خود از یک برنزر مات بژ استفاده کنید. برنزر را زیر فک، دو طرف گونه‌ها و اطراف پیشانی بزنید (درست مانند کانتور). استفاده از هایلایتر در بالای استخوان گونه، قوس ابرو و روی پل بینی، یک ترکیب طبیعی به شما می‌دهد.

عروس سرا و سالن زیبایی آفتاب تهران

با محبوبیت روز افزون آرایش معدنی، گزینه ها و امکانات آن به اندازه انواع مدل های آرایش است. این سبک از جدیدترین انواع سبک و مدل آرایش و میکاپ، در عین حال که جسورانه و ظریف است، برای هر نوع آب و هوایی اعم از سرد و گرم عالی خواهد بود. همچنین مدل آرایش مات، مناسب برای انواع مناسبت ها است که به پوست اجازه تنفس میدهد و پررنگ به نظر میرسد. آرایش مات؛ سبکی خاص از میکاپ است که در طیف گسترده ای از رنگ ها وجود دارد که به دختران اجازه میدهد تا ظاهری خیره کننده داشته باشند. مهم‌ترین چیزی که در آرایش صورت گرد به زیبایی بیشتر کمک می‌کند نحوه صحیح کانتور صورت است.

بعد از پاک کردن آرایش قبلی، صورت خود را با شوینده‌های مناسب بشویید. بعد از خشک کردن صورت، حتما از مرطوب‌کننده استفاده کنید. به همان دلیل که باید آرایش‌تان را پاک کنید، همواره باید صورت‌تان را شسته و تمیز نگه دارید. این سبک آرایش صورت بیشتر مناسب عروس و مجالس مهم و خاص است. آرایش براق میتواند یک ظاهر کاملا ساده را پرفکت و خیره کننده سازد.