آموزش آرایش صورت گرد و کشیده سالن های شبنم نظیف-روژ لب | آرایش

دقت داشته باشید که رژگونه را بیش از اندازه تیره انتخاب نکنید، چون چهره کاملا غیر طبیعی خواهد شد. بعد از اینکه به خوبی توانستیم رنگ پوستمان را تشخیص دهیم، می توانیم بهترین و مناسب ترین نوع رژ گونه را تهیه نمایم. به طور کلی افرادی که رنگ پوست سرد و روشنی دارند بهتر است از رنگهایی با تناژ صورتی کم رنگ، مرجانی و یا هلویی استفاده نمایند. در مقابل خانم هایی که رنگ پوست تیره ای دارند رنگ های گرم بیشتر به پوست صورتشان می آید و استفاده از رنگ های گرم همچون قهوه ای، قرمز و بنفش توصیه می شود.

  • به منظور ایجاد ظاهری کاملاً طبیعی، که با موی سرتان هماهنگ باشد، می‌توانید از مداد ابرو استفاده کنید.
  • وقتی که صورت شما بیضی شکل است یعنی چی ؟ یعنی اینکه طول صورت شما دو برابر عرض صورت شما است این گونه صورت ها ایده آل هستند و هر گونه آرایشی را میتوانند داشته باشند .
  • دقت کنید که یک ارایش ساده برای اینکه خوب روی صورت شما بنشیند، نیاز به پوست و صورت شفاف دارد.
  • با این چند قلم لوازم آرایش می توانید به سادگی، سبک آرایش خود را تغییر دهید و به زمان زیادی احتیاج نداشته باشید.

گونه هر شخص، دارای رنگ خاصی است و این رنگ در اشخاص مختلف، متفاوت است. البته رژ گونه را میتوانید با توجه به فرم صورت، به شکل های مختلفی روی صورت اجرا کنید. برای آرایش طبیعی چشم سایه ای با رنگ گرم انتخاب کنید و روی پلک بزنید. از رنگ روشن تری زیر چشم استفاده کنید و بعد به خوبی محو کنید. سایه صورتی یا قهوه ای بسیار روشن و گلبهی در این سبک آرایش کاربرد زیادی دارد.

در این مرحله منافذ پوست باید تمیز شوند و آلودگی های انباشته شده در آنها از بین بروند. سپس یک لایه نازک کرم مرطوب کننده و آبرسان روی پوست بزنید تا خشکی آن از بین برود و مواد آرایشی بهتر جذب شوند. قبل از اینکه بخواهیم نکات و مراحل مجله خبری میکاپ را به شما آموزش دهیم، باید به این نکته اشاره کنیم که سلامت و مراقبت از پوست صورت از یک آرایش زیبا مهمتر است. پس همیشه با در نظر گرفتن این موضوع صورت خود را آرایش کنید و یا مواقعی که با آرایشگاه یاسالن زیباییمی روید این موضوع را یادآوری کنید. قبل از اینکه بخواهید هر نوع مواد آرایشی برای پوستتان استفاده کنید، بهتر است تا از مرطوب کننده مناسب استفاده کنید.

ارایش جادویی بسیار مسحورکننده اما غیر قابل تشخیص و بسیار طبیعی/تصویری

زمانی که کانتور را روی خط فک و چانه می کشید باید آن را به سمت بیرون صورت و به طرف گردن محو کنید. یکی از این نکات نحوه استفاده از کانتور زیر استخوان گونه است. خط کانتور را باید طوری زیر استخوان گونه بکشید که به صورت اریب رو به بالا و چشم ها باشد.

آرایش باغ فردوس (تضمین کیفیت + قیمت مناسب + ترندهای جدید

در این حالت، بهترین انتخاب شما می‌تواند فونداسیون با فول کاور باشد. این نوع فونداسیون ماندگاری بالاتری دارد و می‌تواند لکه‌ها و حتی آکنه‌ها را پوشش دهد. برای اینکه آرایش دودی برای چشم هایتان داشته باشید، از خط چشم های مدادی استفاده کنید. اگر خطوط مشخص و باریک می خواهید ، از خط چشم های مایع استفاده کنید. در اطراف خط مژه، با نقطه هایی محل خط چشم را مشخص کنید و بعد این نقطه ها را به هم وصل کنید تا خطی ممتد و کامل داشته باشید. برای پخش کردن کانسیلر روی ناحیه موردنظر ، از نوک انگشتان خود استفاده کنید.

کاشت ابرو: همه آنچه باید بدانید

اما حقیقت این است که اگر پودر ابرو در دسترس ندارید، می‌توانید به جای آن از سایه چشم استفاده کنید. فقط مطمئن شوید که سایه‌ای مشابه رنگ ابروی خود را انتخاب می‌کنید. خط چشم برای تعیین چارچوب چشم، تقویت شکل آن و ایجاد ظاهرهای متفاوت استفاده می‌شود. در هنگام خرید خط چشم می‌توانید یکی از انواع ژل، مایع یا مداد را انتخاب کنید، که ساریسا استفاده از مداد را به مبتدیها توصیه می‌کند. قبل از هرگونه آرایش ابتدا صورت را کاملا پاکسازی کنید تا پوست بتواند کرم و لوازم آرایشی را به خوبی جذب کند. سعی کنید ابتدا آن ها را با استفاده از بالم لب یا مرطوب کننده آماده کنید سپس از یک رژ لب ملایم استفاده کنید.