آموزش آرایش صورت مركز سالن زيبایی شانی نو آرایشگاه عروس سالن آرایش سهروردی-روژ لب | آرایش

اگر می‌خواهید طرح کاملتری به لبهایتان بدهید، می‌توانید از خط لب برای کانتور دهان استفاده کنید. برای اینکه بتوانید در تمام طول روز بیشترین لذت را از خود ببرید، باید آرایش خود را ست کنید. اگر این پودر آرایش شما را ست می‌کند و آن را در جای خود فیکس می‌کند، پودر پایان کار هم خطوط ریز را هموار و منافذ را بلورین می‌سازد.

  • به این ترتیب میتوانید نواحی تیره را روشن تر کنید تا رنگ آن با پوست تان هماهنگ شود.
  • در حقیقت کلید اصلی یک آرایش طبیعی و ملایم روزانه استفاده از مرطوب کننده است تا پوست شما حالتی طبیعی پیدا کند و ضد‌آفتاب یا کرم‌پودر بهتر و طبیعی‌تر روی پوست شما بنشیند.
  • اگر می خواهید بهترین و بی نقص ترین مدل آرایش برای صورت گرد را داشته باشید بهتر است رژگونه را بیشتر به شکل خطی پخش کنید و آن را به سمت گوش ها بکشید.

قبل از آن که بخواهیم انتخابی داشته باشیم برای رژ گونه بایستی به فرم صورت و همچنین رنگ پوستمان به خوبی توجه کنیم و بر اساس شرایطی که داریم اقدام به خرید نمایم. اما همانطور که گفته شد جدای از فرم صورت، رنگ پوست نیز در انتخاب تاثیر گذار می باشد.پاکسازی صورتدر آرایش بسیار مهم است. کرم پودر از دیگر محصولاتی می‌باشد که هنگام خرید آن باید دقت زیادی به خرج داد. به منظور ایجاد ظاهری کاملاً طبیعی، که با موی سرتان هماهنگ باشد، می‌توانید از مداد ابرو استفاده کنید. اگر هم می‌خواهید نقاط کم پشت را پر کنید، پودر ابرو می‌تواند بهترین انتخاب شما باشد. سرانجام، برای کنترل ابروهای نامنظم نیز ژل ابروی خود را بیرون آورید و به آنها نظم بخشید.

مدل ابرو برای آرایش نوروزی با توجه به فرم صورت شما(۲)+تصاویر

با توجه به فرمولاسیون استفاده شده در ماسکارا، می‌توانید مژه‌های خود را پرتر، قویتر، بلندتر یا تاریکتر نمایش دهید. اغلب پرایمرهای صورت حاوی سیلیکون یا آب هستند، ولی پرایمر سایه چشم برای منافذ کوچکتر طراحی شده است، پس به اندازه آنها صاف نیست. همین نکته به آرایش شما کمک می‌کند تا تمام طول روز را بدون تغییر باقی بماند. تنها تفاوت این محصول آن است که از فرمولاسیون ویژه‌ای پیروی می‌کند که برای پوست ناحیه بالای چشم طراحی شده است؛ ناحیه‌ای که پرایمر استاندارد شما نمی‌تواند به خوبی آن را پوشش دهد. کانتور، سایه‌ها را ایجاد و ابعاد صورت را افزایش می‌دهد و هایلایتر زیباییهای صورت را برجسته می‌سازد. هایلایتر و کانتور در فرمولاسیونهای مایع، پودر و کرم نیز تولید و عرضه می‌شوند.

اگر عجله دارید، سایه کرمی بزنید

وکلی امکانات دیگه که می تونید صورت خودتون رو خوشگل خوشگل کنید، استیکر جذاب بذارین و .. اما این لاین از لوازم آرایشی انواع مختلف و متفاوتی دارد که در طیف رنگی متفاوت و شکل و جنس متنوع به بازار عرضه می شود و در اختیار مصرف کننده قرار می گیرد. بله، برای دوره گریم و میکاپ و تمامی دوره های آموزش آرایشگری در آموزشگاه هنرآموزان مدرک معتبر فنی و حرفه ای ارائه می گردد. برای مثال آرایشی به رنگ تیره برای مکانی مانند محل کار و یا مکان‌های عمومی مناسب به نظر نمی‌رسد و بهتر است برای مکان‌های عمومی بیشتر از رنگ‌های طبیعی مانند صورتی روشن و یا هلویی استفاده کنید.

شناخت ناکافی در انتخاب ریمل

ولی این یک باور غلط است، زیرا پنکک به خطوط روی پوست نفوذ می‌کند و باعث می‌شود پوست شما چروک و پیر‌تر نشان دهد .توصیه می‌شود از پنکک فقط در ناحیه روی بینی و پیشانی استفاده کنید. اگر علاقه زیادی به استفاده از ریمل ضدآب دارید می‌توانید استفاده از آن را برای فصل تابستان بگذارید. کانسیلر هلویی رنگ برای تیرگی زیر چشم، کانسیلر سبز رنگ برای پنهان کردن جای جوش و لکه و کانسیلر متمایل به زرد را برای همه نواحی صورت می‌توانید استفاده کنید.

از کرم پودرهای با رنگ خیلی روشن یا تیره که با رنگ پوست شما هماهنگی ندارد استفاده نکنید. یکی از اشتباهات آرایشی خانم ها استفاده از کرم پودر های نامناسب با رنگ پوستشان می… سایه چشم را روی پلک خود بمالید و یک کت ریمل مژه و ابرو مجله خبری میکاپ برای تقویت چشم خود بمالید. انتخاب نوع میکاپ و ارایش صورت سلیقه ای میباشد اما اگر روی اصول و قانون باشد جذابیت بیشتری دارد. باید بدانید که انتخاب کردن نوع ارایش صورت متناسب با صورت نقش زیادی در چهره و جذابیت شما دارد.