آموزش آرایش صورت راهنمای آرایش حرفه ‌ای مجله ساریسا-روژ لب | آرایش

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایش، هوای آلوده و خواب ناکافی باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ها از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری مجله خبری میکاپ می‌کند. هدف از کشیدن خط لب مشخص کردن محیط لب‌هایتان نیست، هدف فرم دهی و برجسته کردن لب‌هاست. برای داشتن یک خط لب خوب باید از یک خط لب یک یا دو درجه تیره‌تر از رژ خود استفاده کنید. آن را روی مرز شروع شدن لب‌هایتان بکشید و آن را تا داخل لب خود ادامه دهید.

  • درمارولر برای پوست فواید درمانی بسیار زیادی دارد و باعث درمان زخم در پوست می شود و همچنین موجب افزایش تولید کلاژن سازی پوست نیز می شود.
  • رنگ هایی که میان سلبریتی ها استقبال بیشتری دارد، رنگ ابرو دودی است..
  • بنابراین، باید فونداسیونی را انتخاب کنید که پوشش نازک و همواری را روی چهره ایجاد کند.
  • دراین مطلب به مزایای استفاده از لوازم آرایشی اورجینال و پاسخ به سوال چرا باید از…
  • بنابراین برای خط چشم باید رنگی را انتخاب کنید که هماهنگ با رنگ مژه ها باشد.

دومین روش عدم اطمینان به تستر هایب می باشد که فروشنده به شما می دهد. برای این کار می‌ توانید مقداری از کرم پودر پنکیک را بر روی بازوی خود تست کنید و بعد از گذشت یک روز یا دوازده ساعت می توانید متوجه شوید که به آن محصول آرایشی آلرژی دارید یا نه . کرم پودر دارای بافت یکدست می باشد و مواد تشکیل دهنده کرم پودر کاملاً یکرنگ هستند و ذرات آن نیز یک اندازه می باشد. وسایل آرایشی سالم و اورجینال بوی بدی نمی دهند و اگر بوی بدی دادند نشانه فاسد بودن و غیر قابل استفاده بودن آنها می باشد. توجه داشته باشید که پوست از مهم ترین عوامل در زیبایی چهره است و به همین دلیل باید بتوانید تمام لک و تیرگی ها و نواقص روی آن را پنهان کنید. قبل از هرگونه آرایش پوست را به کمک اسکراب و ماسکِ شستشو کاملا تمیز کنید.

اساتید مجرب و ممتحن رسمی فنی حرفه‌ای

اولین موضوعی که باید در انتخاب کرم پودر به آن توجه کنید، این است که از یک تناژ رنگی متناسب با رنگ پوستتان استفاده کنید. در این مدل آرایش همه قسمت های صورت به طور ظریف و زیبا آرایش می شوند. چشم ها و ابروها مانند دیگر روش ها سنگین و مصنوعی نیستند و بسیار نزدیک به حالت طبیعی خواهند بود. برای شروع آموزش میکاپ صورت اروپایی ابتدا از چشم ها شروع می کنیم. مژه های سنگین و بلند و خط چشم های پهن و کشیده و دنباله دار در این میکاپ جایی ندارند. یک خط چشم ظریف و مرتب با یک دنباله کوچک که چشم ها را کشیده تر و درشت تر نشان دهد مناسب است.

تازه های آرایش و زیبایی(سلامت پوست، سلامت مو، لوازم آرایشی، آرایش مو، آرایش صورت و…)

شما برای استفاده از رژگونه هم آزاد هستید میتوانید هم از رنگ های تیره و مات و هم از رنگ های طبیعی و روشن و حنی رنگ های براق استفاده کنید نحوه صحیح زدن رژگونه از سمت داخل صورت به سمت خارج صورت. قبل از آن که چشم هایتان را سایه بزنید، مقدار کمی پرایمر به پلک هایتان بزنید. پرایمر باعث ماندگاری و دوام آرایش شما می شود و آن را درخشان و زیبا جلوه می دهد. زمانی که پرایمر شما تمام شد می توانید از کانسیلر استفاده کنید. خیلی از خانم ها روش های عادی و روزمره ای برای آرایش صورت خود در نظر دارند و ممکن است همیشه از همان مدل استفاده کنند. تغییر در سبک آرایش ممکن است سخت باشد و احتمال این را بدهند که این مدل آرایش به ما نمی آید در صورتی که این گونه نیست.

شما در کانتورینگ صورت گرد باید به نکاتی توجه کنید تا صورتتان زاویه دار تر شود. استیو کریستین، گریمور و متخصص ابرو در کلینیک سامرویل در لوس آنجلس میگوید” طبیعتا یک ابروی… هماهنگی بین موها و آرایش صورت , اگر موهایی به رنگ های گرم دارید آرایش با… ترفندهای آرایشی , این سوال برای بسیاری از خانم ها پیش می آید که چگونه آرایش… افزایش ماندگاری آرایش صورت , اگر پوست صورت شما خشک هست، در این صورت پوست تان… انجام کارهایی مانند لایه برداری که باعث نازک شدن پوست صورت می شود در تابستان فوق…

برای ایجاد تابناکی ایده آل خود به سایه چشم، خط چشم و ماسکارا نیاز خواهید داشت. یکی از سبک های بسیار جذاب در میکاپ، GLOSS یا خیس می باشد که با نام شاین نیز شناخته شده است. نکته بسیار مهم در روند آموزش میکاپ خیس، استفاده از نوعی سایه مخصوص می باشد که به پلک ها حالت براق و خیس میدهد. پس از آماده سازی پوست و استفاده از پرایمر، لازم است سایه مخصوص میکاپ خیس را تهیه کنید.

گونه ها در میکاپ کره ای صورتی بسیار ملیحی هستند و نباید از رنگ های تیره برای آن استفاده شود. پرایمر باعث میشود ماندگاری آرایش و سایه تا حد زیادی افزایش پیدا کند. اگر تیرگی دور چشم دارید یا لک های عمیق و تیره روی پوستتان به چشم میخورد، با کانسیلر آنها را از بین ببرید. دقت کنید که به هیچ عنوان نباید در این کار افراط کنید، چون افراط در لایه برداری به پوست شما آسیب زیادی می‌رساند. اما انجام اینکار در حد یکی دوبار در هفته به پوست شما کمک زیادی می‌کند، منافذ آن را باز می‌کند و خود همین باعث شادابی و شفافیت پوست می‌شود. دقت کنید که یک ارایش ساده برای اینکه خوب روی صورت شما بنشیند، نیاز به پوست و صورت شفاف دارد.