آموزش آرایش صورت راهنمای آرایش حرفه ‌ای مجله ساریسا-روژ لب | آرایش

تنوع رنگی رژلب بسیار بالاست بطوریکه امروزه می توانید هر رنگ رژلبی که مد نظرتان باشد را به راحتی در فروشگاه های لوازم آرایشی پیدا کنید. درنتیجه گاهی ممکن است در انتخاب رنگ رژلب دچار تردید شوید. اگر به این مورد برخورد می کنید که نیاز باشد آرایش روز شما به آرایش شب تبدیل شود، همیشه در کیفتان رژلب با رنگ برجسته و پررنگ، رژگونه و خط چشم داشته باشید.

فقط کافی است مقداری از آن را بر روی فر مژه بمالید و سپس با آن، مژه هایتان را فر کنید. وازلین مژه هایتان را پر رنگ تر نشان می دهد و آرایش ملایم را در مژه های شما ایجاد می کند و علاوه بر این، مضرات ریمل را نداشته و موجب ریزش مژه های شما نخواهد شد. سپس، کانتور را زیر استخوان گونه، اطراف خط موی سر و در کنار بینی خود قرار دهید. کانتور برای ترکیب کامل با صورت به مدت زمان بیشتری نیاز دارد، اما تفاوت چشمگیری را به ویژه در عکسها ایجاد می‌کند.

برای داشتن آرایش زیبا توجه داشته باشید که هیچگاه اجازه ندهید آرایش شما آنقدر زیاد و توی چشم باشد. شما می توانید برای این کار از تکنیک های آرایشی جدید استفاده کنید تا آرایش ملایم و شیک داشته باشید.. اگر ابروهایتان کم رنگ هستند می توانید به کمک ریمل چشم، آن ها را پر رنگ کنید و اینگونه نیازی به خرید وسیله آرایشی دیگری نخواهید داشت. در صورتی که کشیدن خط چشم برای شما سخت است می توانید یک تکه چسب نواری را گوشه چشم خود بزنید و سپس بالای آن را خط چشم بکشید تا کارتان تمیز از آب دربیاید.

  • توصیه ساریسا این است که این کار را ابتدا از زیر خط فک شروع کنید.
  • چراکه شما به مراقبت از پوست خود احتیاج دارید تا در بلندمدت پوستتان آسیب نبیند.
  • پهن کردن بیش از اندازه ابروها یا نازک شدن آنها چهره را غیر طبیعی می کند و بهتر است حد اعتدال را برای پهنای ابروها در نظر بگیرید.
  • مژه ها را پرپشت و تیره تر می کند اما اگر رنگ چشم شما روشن است و موهایتان کم رنگ می باشد می توانید از ریمل‌ های قهوه ای برای زیباتر کردن چشم خود استفاده کنید.

استفاده از لوازم آرایشی برروی پوست‌های خشک یک اشتباه بزرگ است. اگر پوست خشکی دارید حتما قبل از آرایش کردن از آبرسان استفاده کنید زیرا خشکی پوست در آرایش باعث می‎‌شود پوست شما خسته و پیرتر از سن واقعی شما نشان داده شود. بعضی از خانم‌ها بر این باورند که استفاده از پنکک آن‌ها را از مصرف کرم پودر و کانسیلر بی‌نیاز می‌کند.

انواع رژ گونه

مدت زمان آموزش گریم و میکاپ در آموزشگاه آرایشگری هنرآموزان در دوره عمومی یک ماه و نیم است. البته برای هنرجویان ساکن شهرستان و شاغل، دوره های آموزش گریم به صورت کوتاه مدت و فشرده نیز برگزار خواهد شد. این که با توجه به موقعیتی که قصد رفتن دارید سبک آرایش انتخاب کنید، یک مهارت است و لازم است برخی نکات خفن برای آرایش صورت را مد نظر قرار دهید. بنابراین بهتر است بخش مد و زیبایی امروز گفتنی را حتما دنبال کنید. ابرو‌های شما تاثیر زیادی در زیباتر دیده شدن چشم‌هایتان دارد. ابرو‌هایی با فرم طبیعی چشم‌ها را درشت‌تر و زیباتر نشان می‌دهد.

موقع رژ زدن، رژی را انتخاب کنید که منعکس کننده شخصیت روانی و درونی شماست. اینکار نه تنها سبب می شود که طرح و خط اصلی لب شما معلوم شود بلکه می شود ميزان رنگ رژ روی لب را کنترل کرد. هدف استفاده از خط چشم این است که خط مژه را پرتر جلوه بدهد. بنابراین برای خط چشم باید رنگی را انتخاب کنید که هماهنگ با رنگ مژه ها باشد. چنانچه موهای بلوند دارید میتوانید از رنگ قهوه ای استفاده کنید.

بلاک عصب کاربرد و فواید آن

مانند سایر آموزش هایی که برای مجله خبری میکاپ ارائه شد، برای افرادی که چهره ای گرد دارند، لازم است ابتدا پوست آنها پاکسازی شود. پس از شستشو و لایه برداری، از کرم مرطوب کننده به مقدار کم برای تمام بخش های صورت استفاده کنید. توجه داشته باشید که آرایش باید به گونه ای انجام شود که چهره کشیده تر بنظر برسد. به همین دلیل اولین انتخاب، حذف کرم پودرهای بسیار روشن در حین آرایش است.

البته آرایش چشم ها در هر نوع آرایشی اهمیت ویژه ای دارند ولی در مورد آرایش صورت گرد نکاتی هم وجود دارد. اگر از آرایش چشم اسموکی و رنگ های تیره استفاده کنید می توانید توجه را از گردی صورت کم کنید و به سمت چشم ها ببرید. اما اگر از رنگ های ملایم و بی روح استفاده کنید دیگر چشمان شما در مرکز توجه قرار نمی گیرند.