آموزش آرایش صورت در خانه ️ بهترین آموزش ️ ساده و جذاب

میکاپ و آرایش اروپایی یا HD، روشی است که در آن از آرایش خالص یا گریم، استفاده میشود که خطوط و چین ها را پنهان می نماید. بنابراین با این تکنیک زیبایی، پوست صورت را برای ساعات طولانی به شکل بی عیب و نقصی برای جلوی دوربین آماده میشود. اگر شما در آرایش یک مبتدی هستید، به شما توصیه میکنیم از خط چشم ساده استفاده نکنید چون اگر نا وارد باشید ظاهر شما زشت و نا مرتب به نظر خواهد رسید. در این بخش بهتر است از یک مداد چشم مناسب برای خط کشیدن استفاده شود. اولین مرحله از آرایش کردن صورت این است که نوع پوست خود را بشناسید که آیا پوست شما معمولی، چرب، خشک یا ترکیبی است.

  • سپس با یک رنگ تیره از گوشه‌های پلک به سمت داخل حرکت کنید.
  • مهم ترین ویژگی در آرایش صورت دخترانه، ساده بودن آن است.
  • آموزش آرایش صورت تان را از همین امروز شروع و با ما تمرین کنید.

به طور کلی توصیه می‌شود اگر ابروهای نازک یا کم پشتی دارید، آن‌ها را بکشید. برای کشیدن ابروها می‌توانید از مداد، سایه ابرو، پماد ابرو، ژل ابرو و ماژیک ابرو استفاده کنید. هر ابزاری را که برای این کار انتخاب کردید، توجه داشته باشید که باید به رنگ طبیعی موهای‌تان نزدیک باشد. آرایش کمک می‌کند نقایص چهره خود را بپوشانیم، به ظاهر زیبایی که دوست داریم نزدیک‌تر شویم و در نهایت با اعتماد به نفس بیشتری در مجالس مختلف ظاهر شویم. اما واقعیت این است که آموزش آرایش صورت به همان راحتی که همیشه فکر می‌کردید، نیست.

خوابیدن با آرایش

اما اگر پوست خشکی دارید، بهتر است از کرم پودر مایع و یا استیک آبرسان استفاده کنید. برای استفاده از پرایمر می‌توانید از یک براش، اسفنج یا انگشت‌تان کمک بگیرید. برای این کار تنها کافی است به اندازه یک سکه کوچک از پرایمر را روی براش یا اسفنج آرایشی و یا نوک انگشت‌تان بزنید و کل پوست صورت‌تان را با آن کاور کنید. اگر پوست‌تان چروک‌های ریز و روزنه‌های مشخصی دارد، بهتر است از دو لایه پرایمر استفاده کنید. به این صورت که لایه اول را بزنید، صبر کنید تا پرایمر خشک شود و سپس لایه دوم را بزنید.

اگر از اول مقدار زیادی از مواد آرایشی روی صورت خود جمع کنید چهره شما رنگ واقعی به خود نخواهد گرفت و اغراق آمیز خواهد بود. بعد از زدن سایه می توانید با کمک مدل خط چشم ساده و زیبایی حالت و فرم چشم های خود را تغییر دهید. اگر شما از سایه‌های تیره استفاده می‌کنید بهتر است از خط چشم مشکی استفاده کنید. ولی اگر از سایه‌های روشن‌تر برای آرایش استفاده می‌کنید بهتر است از خط چشم قهوه‌ای استفاده کنید. اگر چشم‌های آبی و موهای بور دارید اصلا از خط چشم مشکی استفاده نکنید. کشیدن خط چشم به چشم سبب چند برابر شدن زیبایی چشمان و جذابیت آنها می شود اما به شرطی که مدل خط چشم خود را بر اساس فرم چشمهایتان انتخاب نمایید.

لیفت مژه و ابرو چیست؟ مزایا و معایب لیفت مژه و ابرو

یکی از ویژگی های آرایش دخترانه این است که در این سبک آرایش نیاز به کانتور نیست و تنها با استفاده از برنزر در زیر استخوان گونه و زیر گردن میتوان به صورت رنگ داد. تفاوت بسیار زیادی با هم دارند که در جلسه مشاوره قبل از روز مراسم این موارد بررسی میشوند. در نهایت با توجه به تجربه میکاپ آرتیست، فرم صورت و سلیقه و خواسته عروس بهترین گزینه انتخاب و اجرا میشود.

اگر می‌خواهید از خشک شدن و پوسته شدن لب‌هایتان در ساعت آتی روز جلوگیری کنید، حتما از بالم لب استفاده کنید. حتما سایه را خوب روی پوست پخش کنید که خط اطراف آن به وضوح قابل مشاهده نباشد. کانتورینگ در واقع بر خلاف هایلایت کردن، تیره‌تر کردن بخش‌هایی از پوست است. برای قسمت هایی که می‌خواهید عمیق‌تر به نظر برسند می‌توانید از روش کانتورینگ استفاده کنید.

جراحی زیبایی پف زیر پلک

مادامی که یک نفر قصد دارد تا مدل عکاسی شود، قطعا سبک آرایش مو و صورت او متناسب با شخصیت مورد نیاز عکاس، منحصر به فرد خواهد بود. همانطور که مدل ها در لباس های خود با چیزی غیر معمول و متفاوت را به تصویر بکشند. اساسا با کمک یک میکاپ آرتیست، میتوان به این ظاهر مطلوب و هنری دست یافت. همچنین رنگ های نارنجی مایل به قهوه ای، توجه ویژه ای را به خود جلب کرده اند. این در حالی است که رنگ های صورتی برای آرایش از سال 2017 بسیار محبوب بودند و همچنان پر طرفدار هستند. احتمالا، رنگ های دیگری مانند نارنجی، دودی و صورتی های اسطوخودوس برای افزودن ظرافت به صورت وارد سبک آرایش شرقی یا ژاپنی شوند.

تا به آرایش چشم دودی براق که ما آن را برای یک ظاهر شبانه دوست داریم، جلوه خاصی بدهد. داشتن یک لب قرمز نه تنها می تواند ظاهر شما را از کسالت به سرزندگی و جسارت شما تبدیل کند. بلکه طبق فرهنگ چینی، رنگ قرمز ممکن است برای شما خوش شانسی نیز به ارمغان بیاورد. حتما قبل از سال نو یک رژ لب قرمز بخرید و سال نو را با این رژ آرایش کنید.