آرایش و صورت، همه چیز در مورد تکنیک های آرایش صورت فارسی بیوتی

اگر در هر کدام از مراحل گفته شده، سوالی دارید، خوشحال می‌شویم در بخش دیدگاه‌ها پاسخگوی شما همراهان عزیز مجله زیبایی میس و مستر باشیم. برای کشیده تر شدن چشم ها از خط چشم های گربه ای و بالدار در کنار مژه های حالت دار و ریمل زده غافل نشوید. 10.در مرحله ی بعد میتوانید روی تیغه ی بینی، بالای لب، وسط چانه و بالای گونه را هایلایتر بزنید. اگر ابروهای پرپشت و خوش حالتی دارید نیازی به آرایش ابروها ندارید اما اگر ابروهایتان قرینه نیستند با کمک سایه یا مداد عیوب ابرو را بپوشانید و آن ها را قرینه کنید. ساده زدن پودر فیکس یا تثبیت کننده است که با گرفتن چربی اضافه پوست به ماندگاری آرایش شما کمک می کند و پوست شما را مات می کند. استفاده از پرایمر است؛ پرایمر منافذ شما را می بندد و با پر کردن خط و خطوط و چین های صورت کمک می کند که پوست شما یک دست به نظر برسد.

  • البته اگر در کشیدن خط چشم مهارت ندارید می‌ توانید از نوار چسب برای کشیدن خط چشم استفاده کنید.
  • از محل رویش مژه‌ها شروع کنید و رنگ را به سمت اطراف پخش کنید.
  • در این مقاله اشتباهات آرایش صورت را برای شما بازگو می‌کنیم.
  • در صورتی که می توانند به جای استفاده از بوتاکس و صرف هزینه های زیاد از این ماسک های طبیعی استفاده کنند و داشتن صورتی صاف و بدون چین و چروک را تجربه کنند.

در نهایت به این موضوع توجه کنید که باید تعادل را در چهره تان به وجود آورید و می توانید با رژ گونه این کار را انجام دهید. یکی از مهم ترین بخش ها برای آرایش زیبا خرید یک کرم پودر مناسب است و این بخش واقعا خیلی مهم است و باید به آن دقت شود. برای انتخاب کرم پودر دو نوع انتخاب وجود دارد یکی کرم پودر سبک و روزانه که پوشش نسبتا متوسطی داشته و یک کرم پودر با پوشش بیشتر برای آرایش بیشتر یا برای مهمانی ها و بیرون. سعی کنید یک کرم پودر با یک مارک معتبر خرید کنید و بیش از اندازه هم از آن استفاده نکنید تا به پوست شما آسیبی وارد نشود. کرم پودر از دیگر محصولاتی می‌باشد که هنگام خرید آن باید دقت زیادی به خرج داد.

سه روش طلایی پاکسازی تاتو ابرو در خانه

آرایش کردن می تواند موجب بسته شدن منافذ پوست شود؛ پس بهتر است در همان ابتدا صورت خود را شسته و تمیز کنید . چراکه شما به مراقبت از پوست خود احتیاج دارید تا در بلندمدت پوستتان آسیب نبیند. شما می‌توانید برای کانتورینگ بهتر و محو بهتر از براش میکاپ برای دستگاه فیس براش خود استفاده کنید. براش میکاپ برای فیس براش‌های لرزشی و چرخشی استفاده می‌شود. ایده آل شست‌‌ و شوی صورت دوبار در روز است، یکبار صبح و یکبار شب قبل از خواب با آب خنک صورتتان را بشویید.

انتخاب سایه متناسب با رنگ چشم

این رنگ فقط باید کمی با رنگ طبیعی پوست‌تان اختلاف داشته باشد. رنگ اصلی سایه نباید تا ابرو ادامه پیدا کند و نباید از پشت پلک به اطراف چشم فراتر برود مگر اینکه مدل سایه زدن خاصی مد نظرتان باشد. برای استفاده از پرایمر چشم می‌توانید از نوک انگشتان خود استفاده کنید.

میکاپ مخصوص میهمانی یا آرایش میهمانی پر زرق و برق است. برای قوس‌دار کردن ابرو از مداد مخصوص استفاده کنید و ابرو را هاشور کنید. سعی کنید یکی از این دو بخش را خیلی زیبا تر نشان دهید تا بیشتر خودشان را نشان دهند.