آرایش مرحله به مرحله صورت دترلند

به جای اینکه ۱۰ رنگ رژ ارزان‌قیمت بخرید، دو رنگ بخرید، اما با جنس خوب و قابل اطمینان. در ادامه می‌توانید با یک براش خط آن را کمی محو کنید که خط خیلی تیزی نداشته باشد. بهتر است از یک مداد چشم به رنگ دودی یا قهوه‌ای استفاده کنید. همچنین می توانید از رژگونه برای کانتورینگ یا شکل دادن به صورت خود نیز استفاده کنید. اگر پوست سردی دارید، می توانید از رنگ هایی با تناژ بنفش ملایم نیز استفاده کنید. اگر تناژ پوست شما متوسط است، می توانید بیشتر از رنگ های صورتی و هلویی استفاده کنید.

  • از تکنیک های مهم برای آرایش زیبا، تمیز کردن پوست می باشد.
  • با این شیوه صورت‌تان باریک‌تر و بلندتر به نظر می‌رسد.
  • برای برجسته سازی زیبایی های صورت به وسایلی مانند یک براش باریک و یک اسفنج آرایشی برای محو کردن و یک سایه روشن تر از رنگ پوست تان دارید که بهتر است براق و پر از اکلیل باشد.
  • برنزر را زیر فک، دو طرف گونه‌ها و اطراف پیشانی بزنید (درست مانند کانتور).
  • استفاده از یک برق لب می تواند موجب برجسته تر شدن لب هایتان شود.

تا به آرایش چشم دودی براق که ما آن را برای یک ظاهر شبانه دوست داریم، جلوه خاصی بدهد. داشتن یک لب قرمز نه تنها می تواند ظاهر شما را از کسالت به سرزندگی و جسارت شما تبدیل کند. بلکه طبق فرهنگ چینی، رنگ قرمز ممکن است برای شما خوش شانسی نیز به ارمغان بیاورد. حتما قبل از سال نو یک رژ لب قرمز بخرید و سال نو را با این رژ آرایش کنید.

چشم خود را قاب کنید

استفاده از رژ لب تیره باعث میشود صورت گرد و تپل جلوه کند و بهتر است تا حد امکان رنگ های روشن و حتی برق لب را انتخاب کنید. تفاوتی ندارد که صورت لاغر استخوانی یا گرد و تپل داشته باشید، در هر صورت در اولین مرحله از پرایمر متناسب با جنس پوست استفاده کنید. پرامیر تاثیری بر فرم صورت ندارد و تنها باعث پر شدن منافذ پوست و افزایش ماندگاری کرم پودر میشود. برای انجام کارهای روزمره و برنامه مراقبت از پوست خود کوشا باشید و در صورت امکان به طور منظم آن ها را انجام دهید. این کار تفاوت زیادی در بافت پوست شما ایجاد می کند و بهترین پایه را برای آرایش ایجاد می کند. حداقل برای 3 بار در ماه قبل از عروسی این کار را در برنامه خود بگنجانید تا پوست صورت شما روشن و سفت شود.

آموزش شیوه درست استفاده از سایه چشم (تصویری)

میکاپ و آرایش اروپایی یا HD، روشی است که در آن از آرایش خالص یا گریم، استفاده میشود که خطوط و چین ها را پنهان می نماید. بنابراین با این تکنیک زیبایی، پوست صورت را برای ساعات طولانی به شکل بی عیب و نقصی برای جلوی دوربین آماده میشود. اگر شما در آرایش یک مبتدی هستید، به شما توصیه میکنیم از خط چشم ساده استفاده نکنید چون اگر نا وارد باشید ظاهر شما زشت و نا مرتب به نظر خواهد رسید. در این بخش بهتر است از یک مداد چشم مناسب برای خط کشیدن استفاده شود. اولین مرحله از آرایش کردن صورت این است که نوع پوست خود را بشناسید که آیا پوست شما معمولی، چرب، خشک یا ترکیبی است.

مادامی که یک نفر قصد دارد تا مدل عکاسی شود، قطعا سبک آرایش مو و صورت او متناسب با شخصیت مورد نیاز عکاس، منحصر به فرد خواهد بود. همانطور که مدل ها در لباس های خود با چیزی غیر معمول و متفاوت را به تصویر بکشند. اساسا با کمک یک میکاپ آرتیست، میتوان به این ظاهر مطلوب و هنری دست یافت. همچنین رنگ های نارنجی مایل به قهوه ای، توجه ویژه ای را به خود جلب کرده اند. این در حالی است که رنگ های صورتی برای آرایش از سال 2017 بسیار محبوب بودند و همچنان پر طرفدار هستند. احتمالا، رنگ های دیگری مانند نارنجی، دودی و صورتی های اسطوخودوس برای افزودن ظرافت به صورت وارد سبک آرایش شرقی یا ژاپنی شوند.

به طور کلی توصیه می‌شود اگر ابروهای نازک یا کم پشتی دارید، آن‌ها را بکشید. برای کشیدن ابروها می‌توانید از مداد، سایه ابرو، پماد ابرو، ژل ابرو و ماژیک ابرو استفاده کنید. هر ابزاری را که برای این کار انتخاب کردید، توجه داشته باشید که باید به رنگ طبیعی موهای‌تان نزدیک باشد. آرایش کمک می‌کند نقایص چهره خود را بپوشانیم، به ظاهر زیبایی که دوست داریم نزدیک‌تر شویم و در نهایت با اعتماد به نفس بیشتری در مجالس مختلف ظاهر شویم. اما واقعیت این است که آموزش آرایش صورت به همان راحتی که همیشه فکر می‌کردید، نیست.

یکی از ویژگی های آرایش دخترانه این است که در این سبک آرایش نیاز به کانتور نیست و تنها با استفاده از برنزر در زیر استخوان گونه و زیر گردن میتوان به صورت رنگ داد. تفاوت بسیار زیادی با هم دارند که در جلسه مشاوره قبل از روز مراسم این موارد بررسی میشوند. در نهایت با توجه به تجربه میکاپ آرتیست، فرم صورت و سلیقه و خواسته عروس بهترین گزینه انتخاب و اجرا میشود.

اگر می‌خواهید از خشک شدن و پوسته شدن لب‌هایتان در ساعت آتی روز جلوگیری کنید، حتما از بالم لب استفاده کنید. حتما سایه را خوب روی پوست پخش کنید که خط اطراف آن به وضوح قابل مشاهده نباشد. کانتورینگ در واقع بر خلاف هایلایت کردن، تیره‌تر کردن بخش‌هایی از پوست است. برای قسمت هایی که می‌خواهید عمیق‌تر به نظر برسند می‌توانید از روش کانتورینگ استفاده کنید.

امروزه با روش های مختلفی ماننده اکستنشن و کاشت، که دائمی نیستند و نیاز به ترمیم ماهانه دارند این کار .. اگر قرار است از چند رنگ برای سایه زدن استفاده کنید، حتما رنگ‌ها و حاشیه آنها را با خوبی با هم ترکیب کنید. اگر ابروهای پر دارید یا اینکه آن را قبلا با شیوه‌های مختلف مثلا میکروپیگمنتیشن، میکروشیدینگ یا هاشور ابرو به صورت نیمه‌دائمی آرایش کرده‌اید، نیازی به این مرحله ندارید.