آرایش مرحله به مرحله صورت دترلند

استفاده از رنگ‌های روشن در پوست باعث برجسته شدن خطوط و جایِ لکه‌ها می‌شود. محوکردن درست کرم پودر را فراموش نکنید و دقت کنید که از کرم پودر روی گردن و گوش‌های خود نیز بزنید تا تفاوت رنگ بین گوش، گردن و صورتتان وجود نداشته باشد. انتخاب کرم پودر یکی از اساسی ترین انتخاب لوازم آرایشی است و باید به نحوی انتخاب شود که متناسب با پوست باشد.کرم پودر انواع گوناگونی دارد و در رنگ های مختلفی دیده می شود. هنگام خرید کرم پودر آن را روی دست امتحان نکنید بلکه آن را روی گردن یا پوست صورت بمالید. قبل از اینکه ریمل بزنید، از فرمژه استفاده کنید تا مژه‌ها بیشتر حالت بگیرند.

  • اگر هم می‌خواهید آرایش شما جلوه براق و جذاب‌تری داشته باشد، می‌توانید از هایلایترهای براق و اکلیلی استفاده کنید.
  • ناگفته نماند که این سبک، هر گونه لک و تفاوت های پوستی را میپوشاند، بدون اینکه غیر طبیعی به نظر برسد.
  • رنگی انتخاب کنید که با رنگ طبیعی ابروهای شما هماهنگ باشد.
  • حتما قبل از سال نو یک رژ لب قرمز بخرید و سال نو را با این رژ آرایش کنید.

رنگ کرم در حالت ایده آل باید سه درجه روشن تر از رنگ پوست صورت باشد. تا حد امکان از مواد آرایشی و کرم پودر به مقدار کم استفاده میشود. توجه داشته باشید که تا حد امکان سایه های دودی و خاکستری را انتخاب کنید.

عوارض ناخن مصنوعی + روش های مراقبت از ناخن

چون باعث می‌شود که مژه‌های شما بسیار غیرطبیعی، ضخیم و تیره به نظر برسند. براش ریمل را کاملا به ریمل آغشته کنید و به آرامی روی مژه بکشید. قبل از ریمل زدن می توانید مقدار اضافی آن را با دستمال کاغذی بگیرید تا روی مژه‌هایتان سنگینی نکند و گلوله گلوله نشود. این مرحله باعث می‌شود که صورت‌تان بشاش‌تر و روشن‌تر از قبل به نظر برسد.

آرایش چشم خاص لاکچری و مجلسی ۹۷ – ۲۰۱۸ | آرایش چشم عروس

لازم به ذکر است که این محصول نیز به صورت مایع، کرم یا پودر عرضه می‌شود. اگر مطمئن نیستید که کدام فرمولاسیون برای شما مناسب است، باید با توجه سطح پوشش مورد نظر خود، یک محصول را انتخاب کنید. ویدئو شماره ۵- کرم پودریک کرم پودر سبک با سایه نزدیک به رنگ پوست خود انتخاب کنید. دقت کنید که فرمولاسیون کرم پودر با نوع پوست شما مطابقت داشته باشد. کرم را با یک بیوتی بلندر مرطوب روی صورت خود به طور کامل پخش کنید.

آن را روی مرز شروع شدن لب‌هایتان بکشید و آن را تا داخل لب خود ادامه دهید. هرچه به داخل لب نزدیک‌تر می‌شود حرکت خط لب را آرام‌تر کنید تا حالت محو به خود بگیرد. برای زیباتر دیده شدن آرایش لب‌ها می‌توانید قبل از استفاده از رژلب، لب خود را به کمک کرم ویتامین E کمی چرب کنید تا خشکی و پوسته پوسته شدن لب از بین برود. در صورتیکه می‌خواهید آرایش لبتان ماندگاری بیشتری داشته باشد می‌توانید قبل از انجام آرایش لب کمی پودر به لب‌های خود بزنید. از آرایش همزمان زیاد و افراطی لب و چشم‌هایتان پرهیز کنید. مثلا اگر رژ پررنگ و غلیظی زده‌اید برای چشم‌هایتان به یک خط چشم نازک و ریمل کم اکتفا کنید.

اکستنشن مژه

از هایلایتر ها می توانید در زیر ابرو یا بالای گونه یا در امتداد بینی یا به جای سایه چشم استفاده کنید. ریمل از پرطرفدارترین وسایل های آرایش می باشد که باعث درشت شدن چشم ها و بلند تر شدن مژه ها می شود. مژه ها را پرپشت و تیره تر می کند اما اگر رنگ چشم شما روشن است و موهایتان کم رنگ می باشد می توانید از ریمل‌ های قهوه ای برای زیباتر کردن چشم خود استفاده کنید.

بر اساس نظر ونسا اکلز آرایشگر هندی، اولین بخشی که در صورت‌های گرد باید به آن پرداخته شود ابروها هستند. آرایشگران حرفه‌ای برای آرایش صورت گرد یک سری ترفندهای کلی و اختصاصی را پیاده می‌کنند تا کار خاص و بی‌نظیری را ارائه کنند. اگر شما زخم یا عیب خاصی روی صورت خود دارید نیازی نیست آن را مخفی کنید و یا از نشان داده شدن آن خجالت بکشید. دیگران شمارا به همین حالت می شناسند گاهی از بین بردن آن می تواند بدتر باشد.

دو رنگ را با هم ترکیب نمایید به طوری که روی قسمت وسط لبتان هاله ای از سفیدی دیده شود. کمان زیر لب را با کشیدن یک خط منحنی در پایین مشخص کنید. سپس با همان خط لب دورتا دور لب بالا را مطابق تصویر خط لب بکشید.

ویدئو شماره ۳- آرایش لایت چشماز آنجایی که این مدل آرایش لایت اروپایی برای مهمانی و مجالس است، برای جلوه بیشتر چشم هایتان بهتر است که از مژه مصنوعی استفاده کنید. برای این کار، ابتدا کمی به مژه هایتان ریمل بزنید و سپس یک مژه مصنوعی طبیعی را با چسب مخصوص به مژه هایتان بچسبانید. همه ما تا به امروز نام آرایش لایت و یا طبیعی را شنیده‌ایم و تا حدودی می‌دانیم که چیست. این نوع آرایش برای همه مکان‌ها و مناسبت ها از جمله عروسی، دانشگاه، محل کار و غیره مناسب است. در ادامه مقاله با ما همراه باشید تا هر آنچه را که باید در رابطه با این نوع میکاپ ملایم و زیبا بدانید برای شما عزیزان بیان کنیم.