آرایش صورت, جدیدترین متد های آرایش صورت زنانه و دخترانه و آرایش عروس

قبل از انجام آرایش توصیه میکنیم با مواد شوینده مناسب پوستتان، صورتتان را به خوبی بشویید و پس از خشک کردن آن از یک کرم مرطوب کننده متناسب با نوع پوست خود استفاده کنید. برنامه آرایش عروسی خود را فقط در ناحیه صورت خود گسترش دهید و در صورت لزوم گردن و شانه های خود را نیز در آن بگنجانید. مناطق در معرض دید باید تا حد ممکن یکنواخت و طبیعی به نظر برسند. استفاده از کرم ضد آفتاب در روز عروسی منجر به از بین رفتن و جهش فلاش دوربین از روی پوست می شود و شما را خسته و رنگ پریده می کند. بین لباس روزانه و لباس عروس سفید تفاوت بسیار زیادی وجود دارد – بنابراین هنگام آرایش و فوندیشن شما باید این موضوع را در نظر بگیرید. در نهایت یک اسپری پرایمر بر پایه آب روی صورتتان بزنید و صبر کنید تا خشک شود.

  • وقتی دارید آرایش میکنید سعی کنید از لایه های کمتری از مواد روی پوست خود استفاده کنید.
  • رنگ هایی که میان سلبریتی ها استقبال بیشتری دارد، رنگ ابرو دودی است..
  • برای استفاده از پودر فیکس می‌توانید از یک اسفنج مرطوب آرایشی استفاده کنید.
  • به عنوان یک اقدام احتیاطی اضافی، شما حتی می توانید ورقه های بلاتینگ روغن را برای از بین بردن چربی اضافی بدون ایجاد آشفتگی در آرایش خود، به همراه داشته باشید.

البته زدن رژگونه بسیار مهم است؛ باید رژگونه را با حرکات رفت و برگشتی ملایم از استخوان گونه به سمت نزدیکی چشم ها ببرید. خط چشم کشیدن برای صورت های گرد بهتر است به صورت شکسته به سمت بالا باشد تا چشم هایتان را درشت تر از حالت معمول نشان دهد. انتخاب رژ لب های رنگ روشن و ملایم بهترین انتخاب برای صورت های گرد است.

مدل میکاپ برای مدل عکاسی (Photographic makeup)

همچنین پرایمر را فراموش نکنید؛ پرایمر منافذ پوست را می‌بندند و چربی پوست شما را کنترل می‌کند. در نتیجه کرم پودرتان پس از مدتی چرب و روغنی نخواهد شد. اگر دوست دارید آرایش چشم جذاب و بولدی با سایه‌های متنوع داشته باشید، باید از یک رنگ ملایم برای رژتان استفاده کنید تا مخاطب به چشم‌های شما جذب شود.

کانسیلر Conceal And Hydrate رولوشن Revolution ا برند :

می‌توانید از مدادهای آرایشی آناستازیا بورلی هیلز برای کشیدن خط چشم نارنجی مشابه این تصویر استفاده کنید. می‌توانید با اضافه کردن یک پیچ و تاب گرافیکی، چشم گربه‌ای خود را به طرحی دیگر تغییر دهید. شما می توانید این ظاهر را با رنگ و طرح خاص‌تر کنید و آن را ظریف‌تر یا هم به طوری جسورانه تر برجسته کنید. با این حال، برای ایجاد چنین خط چشم زیبایی، نیازی به مهارت های آرایشی پیشرفته نیست. خیلی راحت با سایه‌های رنگی یا خط چشم های رنگی چنین آرایش چشمی می‌توان پدید آورد.

این پودر برق اضافی صورت شما را می گیرد و ماندگاری آرایش شما را افزایش می دهد. علاوه بر این، رنگ آن به گونه ای است که می تواند حالت سایه روشن روی صورت شما ایجاد کند. سپس از از یک تینت استیکی لب و گونه با یک رنگ بسیار ملایم استفاده کنید. رنگ این تینت باید به گونه ای باشد که حالت طبیعی سرخی صورت را تداعی کند.

این زخم ها و خال ها گاهی به چهره شما حالت طبیعی داده بهتر است با اعتماد به نفس بیشتری با چهره خودتان کنار بیایید. از یک رنگ صورتی یا رنگ‌های طبیعی یا برق لب برای لب‌های خود استفاده کنید. یک خط چشم خوب و طبیعی فقط و فقط با بارها و بارها تمرین به‌دست می‌آید. سپس با یک رنگ تیره از گوشه‌های پلک به سمت داخل حرکت کنید.

خط چشم برای تقویت فرم چشم‌ها و ایجاد ظاهری متفاوت، گزینه‌ مناسبی است. شما می‌توانید از خط چشم ژله‌ای، مایع یا مدادی برای جذاب‌تر کردن چهره خود استفاده کنید. در این بخش می توانید مدل های زیبا و جذاب انواع آرایش های صورت دخترانه و ملایم را مشاهده نمایید و با توجه به آنها انتخاب مناسبی داشته باشید. این سبک آرایشها اغلب به چهره کمرنگ و ملایم انجام می گیرد و در عین سادگی، زیبایی و جذابیت خاصی به چهره می بخشد.