آرایش صورت, جدیدترین متد های آرایش صورت زنانه و دخترانه و آرایش عروس

به عنوان مثال اگر ابروهای کم پشتی دارید می توانید با استفاده از سایه ابرو یا مداد ابرو آن را ترمیم کنید و زیبایی ابروهایتان را چند برابر کنید. آرایش صورت یکی از مهمترین مواردی است که شما باید به آن توجه داشته باشید؛ زیرا علاوه بر زیبایی، پای سلامت پوست و چشم هایتان در میان است. اگر تمایل دارید تا قانون ها و باید و نبایدهای آرایش کردن را از صفر تا صد فرا بگیرید، به شما پیشنهاد میکنیم تا انتها این مقاله را دنبال کنید. محصولات آرایشی به خصوص رژلب از لوازم ضروری هر خانمی میباشد. رژلب های موجود در بازار اغلب شیمیایی بوده و به مرور زمان باعث ایجاد حساسیت و آسیب به لب ها میشود.

یکی از اصلی ترین دغدغه های افراد لاغر داشتن صورت پر است. اما آنچه که واضح است خیلی ها از قرص چاق کننده صورت برای پر کردن و چاق کردن صورت خود استفاده می کنند… داشتن مژه های ضخیم و پرپشت و بلند، خواسته هر خانم زیبا ای میباشد.

مقداری از آن را به یک براش آرایشی بزنید و روی گونه ها و مقداری روی بینی پخش کنید. می توانید این رنگ را در بین خط چشم‌های رنگی پیدا کنید یا هم رنگ فیروزه مرواریدی را امتحان کنید. سپس کرم پودر را روی پوست بزنید تا پوست خفه به نظر نرسد و شاداب تر جلوه کند. استفاده از کرم های آبرسان و مرطوب کننده رنگی که در ترکیبات خود ضد آفتاب هم دارد، می تواند انتخابی عالی به عنوان کرم پودر باشد؛ چراکه خاصیت مراقبتی برای پوست را هم دارد. برای تثبیت آرایش چشم از پودر فیکس به جای اسپری فیکس استفاده نکنید؛ چراکه رنگ سایه را تغییر می دهد و آرایش چشم، کثیف به نظر می رسد.

  • برای اینکه ابروهای طبیعی و خوش حالتی داشته باشید، می توانید از سایه ابرو استفاده کنید و قسمت هایی را که خالی و کم مو هستند را با استفاده از سایه ابرو پر کنید.
  • سایه قهوه ای درخشندگی طبیعی به چشم ها می بخشد ، برای چشم های قهوه ای تیره، قهوه ای روشن مناسب خواهد بود اما بهتر است از این رنگ بیش از حد استفاده نکنید.
  • از گوشه لب خط لب کشیدن را آغاز نمایید و این کار را ادامه دهید تا خط لبتان کامل شود.
  • بلکه طبق فرهنگ چینی، رنگ قرمز ممکن است برای شما خوش شانسی نیز به ارمغان بیاورد.

سایه قهوه ای درخشندگی طبیعی به چشم ها می بخشد ، برای چشم های قهوه ای تیره، قهوه ای روشن مناسب خواهد بود اما بهتر است از این رنگ بیش از حد استفاده نکنید. سایه خاکستری/ نقره ای می توانند آرایش چشمی زیبا با ظاهر دراماتیکی ایجاد کنند. روی پلک بالا و زیر ابرو سایه روشن بزنید و ترکیب کنید.

۲. از سایه چشم استفاده کنید.

زیرا همانطور که می دانید آرایش لایت است و چهره شما باید حالت طبیعی خود را حفظ کند. برخلاف تصور رایج، نارنجی یک رنگ رژ لب زیبا و همه کاره است. با این حال، ترفند این است که سایه رنگی مناسب برای رنگ پوست خود را پیدا کنید. می توانید با کمک براش و کانسیلر این لک ها را بپوشانید. رژلب یا ماتیک یکی از پرطرفدارترین فرآورده های بهداشتی در بین مردم جهان، مخصوصاً در میان خانم هاست.

۳. از پرایمر استفاده کنید.

برای پوشاندن قرمزی پوست و لکه‌های باقی مانده و جای قرمز جوش‌ها می‌توانید از کانسیلر هم‌رنگ پوست هم استفاده کنید. کانسیلر را به خوبی روی صورت پخش کنید تا کاملا با کرم‌پودر یکی شود و لبه‌های آن پیدا نباشد. اگر قبلا آرایش نکرده باشید، وجود محصولات متعدد آرایشی، ممکن است باعث سردرگمی شما شود.

مد و استایل کژوال چیست؟ آموزش انواع استایل و مد کژوال یا استایل گاه به گاه، تاریخچه، ویژگی و تمام خصوصیات

قبول کنید که شما یک مبتدی هستید و نیازی نیست از همان اول روی کل صورت خودتان کار کنید. اگر در سایه زدن کمی مبتدی و تازه کار هستید بهتر است روی آرایش لب وقت بگذارید. شما با تمرین کردن و تکرار یک آرایشگر حرفه ای خواهید شد پس بهتر است روی بخش هایی که بیشتر وارد هستید تمرکز کنید. تا الان نوع پوست خود را می دانید در این مرحله از یک مرطوب کننده مناسب و خوب خرید کنید که زیاد چرب و روغنی نباشد. آرایش در پوست های خشک و خشن و زبر خیلی خوب نخواهد شد. اگر ابرو های شما فرم و حالت مناسبی ندارد می توانید با کمک مداد ابرو و یا ریمل ابرو فرم ابرو های خود را مناسب و ایده آل کنید.

اگر خط چشم شما جایی لکه شد، اصلا نگران نباشید، یک گوش‌پاک‌کن بردارید، کمی آرایش‌پاک‌کن به آن بزنید و آن لکه را پاک کنید. براش خود را عوض کنید و با یک رنگ روشن بالای چشم‌ها را سایه بزنید. ابتدا از پالت رنگی نزدیک به رنگ پوست خود انتخاب کنید (رنگی در طیف کرم و قوه‌ای). رژگونه های پودری می بایست با براش های مخصوص خود زده شوند، در حالی که رژگونه های کرمی و ژله ای را می توان با کمک انگشتان دست نیز به صورت زد. نحوه زدن رژگونه بستگی به نوع رژگونه مورد انتخاب شما دارد.