آرایش صورت آموزش کامل میکاپ + معرفی وسایل آرایشی مورد نیاز ایریکت خرید عطر و ادکلن اصل و محصولات آرایشی و بهداشتی

برای آرایش زیبا نیاز به ابزار و وسایلی مانند ، پرایمر نیاز دارید. پرایمر از مهم‌ ترین ابزار آرایش صورت می باشد که باعث آبرسانی پوست شده و به شما کمک می کند تا یک آرایش صاف و یکدست داشته باشید. در واقع بی بی کرم از ترکیب چندین کرم ساخته می‌ شود به همین دلیل دارای بافتی سبک است و باعث می‌ شود تا پوست شما طبیعی تر به نظر برسد. رژ گونه نیز از دیگر ابزار آرایش صورت است که باعث زیباتر و برجسته تر نشان دادن گونه ها می شود.

سلیقه افراد در آرایش متفاوت است و گستردگی تکنیک‌های این حوزه به قدری زیاد است که برای همه‌ سلیقه‌ها ترفندهای رضایت بخشی وجود دارد. برخی از افراد از خط چشم‌های رنگی خوششان می‌آید و می‌خواهند به نحوی آرایش کنند که چشم‌ها مرکز توجه باشد. یا یک سری از افراد به‌جای تمرکز روی چشم‌ها بر روی لب‌های خود کار می‌کنند. این مسئله برای صورت‌های گرد بسیار مهم است و حتماً باید آرایش به نحوی باشد که جلب‌توجه تنها روی یک نقطه باشد.

خیلی از دخترخانم ها فقط با تعداد ۴ یا ۵ قلم از وسایل آرایشی چهره زیبایی برای خود خلق میکنند. ابرو‌های شما تاثیر زیادی در زیباتر دیده شدن چشم‌هایتان دارد. ابرو‌هایی با فرم طبیعی چشم‌ها را درشت‌تر و زیباتر نشان می‌دهد.

می‌توانید از رژ لب با رنگ مورد نظر یا از لیپ گلاس با کمک قلموی مخصوص استفاده کنید. برای اینکه لب‌های شما ظاهری طبیعی‌تر داشته باشد، رنگ‌های طبیعی و مشابه رنگ طبیعی لب را انتخاب کنید. اگر دوست دارید رژلب در صورت‌تان به وضوح دیده شود، رنگ‌های روشن‌تر یا تیره‌تر را با توجه به رنگ پوست انتخاب کنید.

  • رنگ خط لب باید با رنگ لب‌ها و رنگ رژی که انتخاب کرده‌اید، هم خوانی داشته باشد.
  • در چین باستان نیز مردم برای نمایش یک طبقه اجتماعی خاص، ناخن های خود را رنگ آمیزی میکردند.
  • استفاده از کرم پودر تیره روی استخوان بینی به هیچ عنوان توصیه نمیشود.
  • ابتدا یک رژ لب مرطوب کننده با رنگی شبیه اطلس برای عروسی بهترین است.
  • از گوشه داخلی مژه‌ها شروع کنید و به سمت بیرون ریمل بزنید.
  • پرایمر سایه چشم کمک می‌کند که سایه مدت زمان بیشتری روی پلک‌های‌تان باقی بماند.

به این معنی که امسال مانند یک ببر شجاعت ریسک کردن داشته باشید و از منطقه امن خود پا بیرون بگذارید. نماد‌های زودیاک در کشورهای مختلف از جمله قاره آسیا، اروپای شرقی و آفریقای شمالی طرفداران زیادی دارد. چرخه 12 ساله زودیاک به طور سنتی با نمادی از موش آغاز و با خوک پایان پیدا می‌کند. این چرخه که بعد از 12 سال در سال 1398 به پایان رسید، در سال 1399 با موش دوباره شروع و در سومین سال این چرخه به ببر رسیده است. برای روشن تر شدن و قرمز کردن لب ها با روش های خانگی می توان از موادی همچون؛ عسل، شکر، آبلیمو، گل رز، خیار، روغن بادام، انار، روغن هسته…

قیمت انواع آرایش صورت

برای یک آرایش روزمره و زیبا از رنگ های روشن مثل گل بهی، صورتی و قهوه ای روشن استفاده کنید. برای آرایش چشم های خود می توانید از دو رنگ سایه استفاده کنید. استفاده از سایه ی کرمی مسی رنگ، روی تمام پلک و در گوشه های چشم به چشم های سبز رنگ شما جلوه ی بیشتری می دهد. اگر دارای رنگ چشم سبز هستید ، بنفش روشن،بژ ، قهوه ای و خاکستری را امتحان کنید . در آخر یک خط چشم باریک کشیده و قسمت انتهایی آن را کمی ضخیم تر کنید. برای اینکه چشم ها گردتر دیده شود ، دورتادور این خط را سایه تیره بزنید.

نحوه آرایش لب ها

برای سایه زدن می توانید از براش های مخصوص سایه چشم استفاده کنید. از محل رویش مژه‌ها شروع کنید و رنگ را به سمت اطراف پخش کنید. سایه را با کمک براش محو کنید تا حاشیه‌ی آن خط نیافتد و کاملا اطراف آن محو و یکدست شود. همه مردم، آرایش های دراماتیک، جسورانه و پر جنب و جوش را بخصوص برای حالت عادی و روزمرگی دوست ندارند.

آموزش بند انداختن صورت و پاکسازی موهای زائد صورت

کانسیلر از آن دسته محصولاتی می‌باشد که طرفداران زیادی دارد. بسیاری از خانم‌ها هستن که به دلیل داشتن پوستی زیبا از کرم پودر استفاده نمی‌کنند و فقط به کمک یک ضدآفتاب خوب و یک کانسیلر جای جوش، لکه‌ها، سیاهی دور چشم خود را پوشش میدهند. برای آرایشی طبیعی‌تر هنگام خرید کانسیلر نیز همانند کرم پودر می‌بایست پایه رنگ پوست فرد در نظر گرفته شود. هنگام آرایش باید با شکل صورت و نمای خارجی چهره خود دقت کنید و آرایشی را بر اساس فرم چهره و رنگ پوستتان انجام دهید تا زیبا به نظر برسید . این بخش از دنیای مد نمناک به آموزش آرایش صورت از صفر تا صد می پردازد پس اگر طریقه صحیح آرایش کردن را نمی دانید این مطلب را با دقت مطالعه کنید.

شما می توانید از ضد آفتاب های بی رنگ و فاقد چربی استفاده کنید تا چربی اضافه آنها پوست صورتتان را مستعد جوش زدن نکند. آرایش کردن یکی از کارهایی است که هر خانمی باید آن را با اصول و قواعد فرا بگیرد و چهره خود را به زیباترین نحو ممکن آرایش کند. در این مقاله قصد داریم تا نحوه آرایش صورت را با تمام نکات مهم برای شما عنوان کنیم تا بتوانید به زیبایی چهره تان را آرایش کنید. ابرو ها و فرم آنها تاثیر بسیار زیادی در زیبای چهره ی شما دارند همچنین فرمی که ابروهای شما دارد به چشم های شما نمای ویژه ایی می دهد. همه ی ما به طور طبیعی ابروهای پرپشتی نداریم .برخی از افراد که ابروهای نازک و کم پشتی دارند ، برای پرپشت شدن آنها به دنبال راه حل می گردند. برای حل این مشکل ابتدا باید علت این ریزش یا کم پشتی ابروها ریشه یابی شود، سپس شما می توانید با روش های خانگی و..