آرایش صورت آموزش کامل میکاپ + معرفی وسایل آرایشی مورد نیاز ایریکت خرید عطر و ادکلن اصل و محصولات آرایشی و بهداشتی

کانتور کردن به معنی تیره و روشن کردن بخش‌هایی از صورت است. برای صورت‌های گرد می‌توانید یک خط تیره روی گونه، پیشانی و بینی بکشید. برای تعادل در چهره‌های گرد می‌توانید از یک سایه یا خط چشم خاص استفاده کنید و یا از مژه‌های مصنوعی برای تبدیل چشم‌ها به مرکز توجه استفاده کنید. یا به‌جای پرداختن به چشم‌ها، لب‌هایتان را آرایش کنید لب‌های برجسته با رنگ رژهای پررنگ این جزء از صورت را نمایان‌تر می‌کند.

  • همه پرایمرها با ویژگی‌های یکسان ساخته نمی‌شوند، بنابراین برای دستیابی به یک میکاپ صورت مناسب، باید پرایمر مناسب برای نوع پوست خود را انتخاب کنید.
  • استفاده از مرطوب کننده پس از شستن صورت توصیه میشود و باید آن را وقتی هنوز پوست کمی رطوبت دارد استفاده کرد و به آرامی روی پوست پخش نمود.
  • کانتورینگ در واقع بر خلاف هایلایت کردن، تیره‌تر کردن بخش‌هایی از پوست است.
  • لیفت مژه یک روش کاملا تقویتی و ارگانیک است که به مژهای کوتاه یا بلند و رو به پایین حالت میدهد و باعث تقویت آن ها می شود.
  • این مدل از انواع میکاپ؛ شما را بی عیب و نقص نشان داده و در عین حال از ویژگی های طبیعی شما منحرف نمیشود.

لب های غیر طبیعی ظاهر بسیار بد فرمی در چهره شما ایجاد می کنند. بهتر است تا ریمل را از انتهای مژه به سمت قسمت جلویی چشم استفاده کنید. برای اینکه ابروهای طبیعی و خوش حالتی داشته باشید، می توانید از سایه ابرو استفاده کنید و قسمت هایی را که خالی و کم مو هستند را با استفاده از سایه ابرو پر کنید. برای اینکه ابروهای شما حالت و فرم خود را حفظ کنند می توانید از ریمل ابرو استفاده کنید و با استفاده از برس آن، ابروها را به سمت بالا شانه کنید تا فیکس شوند. برای داشتن چهره‌ای طبیعی و زیبا و آرایش صورت ملایم، شما می‌توانید تنها با استفاده از فرم مژه و ریمل به مژه‌های خود حالت دهید و زیبایی چشمانتان را چند برابر کنید. آرایش چشم جایگاه ویژه‌ای در آموزش آرایش چشم به سبک حرفه‌ای‌ها دارد.

فیلر مو چیست؟! (Hair filler) پرکننده مو! انواع روش، مواد تشکیل دهنده، فواید و عوارض فیلر مو

چراکه این مدادها، شکل لب های شما را بهبود می‌بخشند و برای کشیدن یک طرح کلی پیش از زدن رژ لب استفاده می‌شوند. همچنین اگر می‌خواهید برجستگی ایجاد کنید، می‌توانید از خط لب‌ برای کانتور کردن، استفاده کنید. برای اجرای یک میکاپ صورت مناسب، باید از محصولاتی مانند ژل ابرو استفاده کنید. توجه داشته باشید که این نوع ژل‌ها، ظاهر موهای ابرو را زیبا و ثابت می‌کنند. لازم به ذکر است که نوعی از ژل ابرو با نام extra-hold نیز در بازار وجود دارد.

آرایش پاک ‌کن مناسب هر پوست

توجه داشته باشید که هیچ وقت نباید سایه چشم پایین‌تر از خط طبیعی پلک پایین آورده شود؛ زیرا این کار حالت چشم‌ها را به سمت پایین نشان می‌دهد. از یک رنگ روشن‌تر هم برای گوشه داخلی چشم تا وسط پلک استفاده کنید و رنگ‌ها را طوری مخلوط کنید که مرز مشخصی نداشته باشند. هایلایت کردن در آموزش آرایش صورت باید کاملا طبیعی انجام شود. بنابراین باید مناطقی از صورت را با هایلایت برجسته کنید که به طور طبیعی نور به آن قسمت‌ها می‌تابد.

با انگشتان خود می‌توانید پرایمر را روی پوست پخش کنید. پرایمر کمک می‌کند که آرایش ما برای مدت بیشتری باقی بماند. اگر ممکن است عرق کنید، بدوید یا هر مشکلی دیگری پیش بیاید که آرایش‌تان را خراب کند، در این صورت حتما باید از پرایمر استفاده کنید. قبل از اینکه از هر ماده آرایشی استفاده کنید، با پرایمر باید پوست‌تان را برای آرایش آماده کنید.

توجه داشته باشید که نحوه آرایش عروسی ممکن است با برنامه روزمره شما کمی متفاوت باشد. انتخاب نوع میکاپ و ارایش صورت سلیقه ای میباشد اما اگر روی اصول و قانون باشد جذابیت بیشتری دارد. برای دیدن بهترین سالن زیبایی تهران اینجا را کلیک کنید.

نکته بسیار مهم دیگری که در میکاپ عروس باید به آن توجه داشت، نوع مواد آرایشی و ماندگاری و کیفیت آنها می باشد. به دلیل طولانی بودن مدت زمان جشن عروسی، مواد آرایشی باید در برابر گرمای زیاد هوا ماندگاری بالایی داشته و تا آخر مراسم هیچ تغییری در جلوه و ظاهر صورت ایجاد نشود. ساده بهتر از سایه های گرم استفاده کنید تا چهره شما شاداب تر به نظر برسد؛ زیر پلک پایین را نیز با ساده یک درجه روشن تر بزنید و به خوبی فید کنید. هایلایتر با برق کمی که دارد میتواند جلوه متفاوتی به آرایش تان ببخشد؛ هایلایتر را روی قسمت های بالای لب، بالای گونه، زیر ابرو و روی بینی بزنید. اگر فکر می کنید نکات و ترفندهای فوق در مورد آرایش عروس در طول روز عروسی برای شما بسیار طاقت فرسا و وقت گیر است، می توانید با یک آرایشگر حرفه ای عروس مشورت کنید. با این شرایط دیگر لازم نیست نگران چیزی باشید؛ جز این که در روز عروسیتان زیبا و جذاب به نظر برسید.

البته باید توجه کنید که ریملی با فرمولاسیون مناسب تهیه کنید. تصاویر و مدل های زیر مربوط به آرایش صورت های گرد می باشد که می توانید از آنها به عنوان الگو استفاده نمایید. ویدئو شماره ۸- کانتورینگ صورتدر نهایت، برای کامل شدن کانتور صورت خود از یک ست برنزر دیگر استفاده کنید و آن را روی گونه ها، پیشانی، گردن، و گوش های خود بزنید.

سوالات خود را مطرح فرمایید در حد توان پاسخ خواهم داد. عدم اختصاص زمان مناسب برای انجام آرایش در روز عروسی می تواند فاجعه بار باشد. حداقل یک ساعت برای آرایش در روز عروسی خود وقت بگذارید تا از انجام کامل و مناسب آن اطمینان حاصل کنید.