آرایش صورت؛ چگونه آرایشگر خود باشیم؟ کیوت مگ-روژ لب | آرایش

در این مقاله به صورت قدم به قدم و تصویری یک آرایش ساده صورت در منزل را به شما آموزش خواهیم داد. شما در این مقاله آرایش چشم ، آرایش لب و نحوه استفاده از کانسیلر را یاد می‌گیرید. اما عجله نکنید، اموزش ارایش سادهصورت در منزل را ما شامل سه بخش است. در طول تاریخ زیبایی و آراستگی ظاهر مورد توجه بوده و در زمان‌هایی این آراستگی افراطی و برای تفاخر و جلب توجه بیشتر در بین طبقات خاصی بوده‌است. پادشاهان و درباریان ایرانی و عرب با گذاشتن زیورآلات به گوش‌ها و ریش‌هایشان و پادشاهان و درباریان فرانسوی و انگلیسی با گذاشتن کلاه‌گیس بلند خود را از طبقات پایین‌تر متمایز می‌کردند.

فرم صورت در انواع مختلفی قرار داد که صورت گرد هم جزو یکی از آن هاست. صورت گرد و مربعی در یک خانواده قرار می گیرند و گاها افراد در تشخیص آن اشتباه می کنند. در فرم صورت مربعی فک فرد زاویه فک دارد و در دو طرف صورت گوشه های فک مشخص هستند. اما در فرم صورت گرد شما هیچ زاویه ای در صورتتان ندارید و چهره تان درست مانند شکل دایره بدون گوشه است. اگر جلوی آینه بایستید و دور تا دور صورت خود را ماژیک بکشید می توانید شکل هندسی دقیق آن را در بیاورید. اگر هنوز مدل ابروهای خود برای آرایش نوروزی تان را انتخاب نکرده اید پس پیشنهاد میکنیم…

  • پس در ادامه همراه ما باشید تا شما را با نکات مهم آرایش برای صورت گرد آشنا کنیم.
  • محصولات آرایشی به خصوص رژلب از لوازم ضروری هر خانمی میباشد.
  • پس همیشه با در نظر گرفتن این موضوع صورت خود را آرایش کنید و یا مواقعی که با آرایشگاه یاسالن زیباییمی روید این موضوع را یادآوری کنید.
  • مطمئن شوید که تمام پوست صورت شما مرطوب شده شده و از حالت خشکی درآمده است.
  • کرم پودر باید با رنگ گردن و بالاتنه شما هماهنگی داشته باشد در نتیجه نباید رنگی را انتخاب کنید که با دیگر قسمت های بدن تان تفاوت رنگی واضح دارد.

خط چشم های پهن و دنباله دار و گربه ای گزینه مناسبی نمی باشند چون چهره را غیر طبیعی نشان می دهند. کنار سایه های روشن و صورتی و هلویی چشم ها را بسیار جذاب و چهره فرد را تپل و گردتر نشان دهید. به همین سادگی می توانید نواقص صورت را با میکاپ پنهان کنید. توجه داشته باشید، اگر چشم هایتان به هم نزدیک هستند، قسمت داخلی پلک ها باید روشن باشد و در صورت فاصله زیاد آنها از هم باید عکس روش بالا برای سایه زدن عمل کنید.

استفاده از اکسسوری مناسب

در این مطلب می توانید مدل های شیک و زیبای انواع آرایش مناسب با چهره های مختلف را مشاهده نمایید و از آنها الگو برداری نمایید. از آرایش همزمان زیاد و افراطی لب و چشم‌هایتان پرهیز کنید. مثلا اگر رژ پررنگ و غلیظی زده‌اید برای چشم‌هایتان به یک خط چشم نازک و ریمل کم اکتفا کنید.

آرایش لب :

کسانی که کار خود را با این آموزش آرایش صورت شروع می‌کنند، می‌توانند با استفاده از قلم موی کمانی، تمرکز خود را روی ناحیه‌های مورد نظر افزایش دهند. توصیه ساریسا این است که این کار را ابتدا از زیر خط فک شروع کنید. نباید در آموزش آرایش صورت خود این نکته را فراموش کنیم که مداد ابرو در دستیابی به طبیعیترین ظاهر ممکن، مفید واقع می‌شود.

این دو محصول آرایشی جادویی می‌توانند چهره شما را به طور کامل دگرگون سازند. چه تسلط کاملی بر میکاپ روزمره خود داشته باشید و چه مبتدی باشید، لازم است همواره دانش خود را درباره کیف لوازم آرایشی خود بروزرسانی کنید. پس در این بخش با مطالعه راهنمای کامل محصولات آرایشی پایه با ساریسا همراه باشید.

هماهنگی بین موها و آرایش صورت چگونه صورت می گیرد؟!

BB کرم را با یک برس مناسب یا یک پد اسفنجی تخم‌مرغی روی پوست صورت بمالید. برای انتخاب BB کرم مثل کرم‌پودر از رنگی استفاده کنید که یک تا دو درجه از رنگ پوست شما تیره‌تر باشد. داشتن یک آرایش و میکاپ روزانه ملایم و طبیعی به گونه‌ای که هم آرایش داشته باشید و هم انگار که هیچ آرایشی ندارید یک کار هنرمندانه و نیازمند آگاهی از ترفندهای هنر ساده و طبیعی آرایش کردن است. ۶ نکته و ترفند ساده برای آموزش یک آرایش ملایم صورت روزانه را از سرویس سبک زندگیدر مجله کوروش بخوانید. برای زیباتر دیده شدن آرایش لب‌ها می‌توانید قبل از استفاده از رژلب، لب خود را به کمک کرم ویتامین E کمی چرب کنید تا خشکی و پوسته پوسته شدن لب از بین برود.

برای حل این مشکل ابتدا باید علت این ریزش یا کم پشتی ابروها ریشه یابی شود، سپس شما می توانید با روش های خانگی و.. ابرو ها، فرم و رنگ آنها تاثیر بسیار زیادی در زیبای چهره ی شما دارند. شما نمی توانید ابروهایتان را همانند موهایتان رنگ کنید چون باعث آسیب موهای ابرو می شود. راز یک آرایش زیبا این می باشد که شما بدانید که بخش های مختلف صورت تان را چگونه آرایش کنید و ایراد های احتمالی را چگونه برطرف کنید.

اگر پوست چربی دارید ، می توانید به جای آن از مرطوب کننده استفاده کنید. ‏اگر از برنامه میکاپ و مجله خبری میکاپ راضی بودین لطفا برای حمایت از ما به برنامه رای دهید. پس از گذراندن آموزش های تئوری و انجام تمرین و تکرار، نهایتا کار بر روی صورت خانم ها انجام می شود. و ریزه کاری های مرتبط برای هر کدام از آن ها به شما آموزش داده می شود. اگر از برنامه میکاپ و آرایش صورت راضی بودین لطفا برای حمایت از ما به برنامه رای دهید.

نام و شماره تماس خود را از طریق فرم زیر برای ما ارسال کنید تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند. برای پیش ثبت نام سریع با موبایل اندروید یا آیفون خود بر روی دکمه مربوطه کلیک نمایید و پیامک را ارسال نمایید، تا کارشناسان با شما تماس بگیرند. تمامی حقوق این سایت متعلق به شرکت آوای همراه هوشمند هزاردستان (فروشگاه برنامه‌های موبایلی اندروید بازار) است. شما می‌توانید برای کانتورینگ بهتر و محو بهتر از براش میکاپ برای دستگاه فیس براش خود استفاده کنید.