آرایش صورت؛ چگونه آرایشگر خود باشیم؟ کیوت مگ-روژ لب | آرایش

ابروهای نازک باعث کشیده شدن چشم‌ها نمی‌شود و به طور کامل ظاهر شما را تغییر می‌دهد. بهتر است برای اینکه مطمئن شوید چه مدل ابرویی به صورت و چشم‌هایتان می‌آید به متخصص این حرفه مراجعه کنید. در صورتی که ریمل در دسترس شما نبود می توانید از وازلین به جای ریمل استفاده کنید.

  • کانتورینگ تکنیکی است که اولین استفادۀ آن در گریم تئاتر است، اما امروزه در میان آرایشگران هم طرفداران ویژه‌ای دارد و جلوۀ فوق‌‌العاده‌ای به چهرۀ شما می‌بخشد.
  • در نهایت با یک براش تمیز مرز رنگ‌ها را با هم ترکیب کنید که سایه شما یکدست و طبیعی به نظر برسد.
  • یکی از مسائل شایع در افراد با زمینه آلرژی سرشتی، اگزماهای اطراف چشم است که به‌طور…
  • یکی از محصولات دیگری که لازم است در این آموزش آرایش صورت معرفی شود، کانسیلر است.
  • در صورتی که ریمل در دسترس شما نبود می توانید از وازلین به جای ریمل استفاده کنید.

به کمک لایه برداری و استفاده از کرم پودر و کانسیلر باید در اولین مرحله انجام شود. اگر خط چشم شما جایی لکه شد، اصلا نگران نباشید، یک گوش‌پاک‌کن بردارید، کمی آرایش‌پاک‌کن به آن بزنید و آن لکه را پاک کنید. با حرکات نرم و دایره‌ای کرم‌پودر را در تمام صورت خود پخش کنید. این باعث می‌شود که شما یک آرایش ساده و مجله خبری میکاپ در عین حال طبیعی و بسیار ماندگار داشته باشید که در تمام روز روی صورت شما باقی بماند. پس از انجام این مرحله چند دقیقه‌ای صبر کنید تا مرطوب کننده به طور کامل جذب پوست شما بشود و رطوبت آن به خورد پوست برود. چراکه در غیر این صورت آرایش شما خوب روی چهره نمی‌نشیند و چسبندگی کرم مرطوب‌کننده اذیتتان خواهد کرد.

ولی اگر از سایه‌های روشن‌تر برای آرایش استفاده می‌کنید بهتر است از خط چشم قهوه‌ای استفاده کنید. اگر چشم‌های آبی و موهای بور دارید اصلا از خط چشم مشکی استفاده نکنید. استفاده چند لایه‌ای از کرم پودر برای پوستتان اصلا مفید نیست و پوستتان را شبیه به کیکی می‌کند که با لایه‌های خامه‌ای زیاد پوشانده شده است. لازم نیست از کرم پودر در همه نواحی صورت خود استفاده کنید، استفاده کمی از آن در قسمت گونه‌ها و بینی کفایت می‌کند.

از یک کرم صورتی روشن و ظریف استفاده کنید و آن را با استفاده از انگشتان خود بمالید. ما کمک میکنیم تا شما زیبایی و طراوت رو به مشتریان خودتون هدیه بدید که باعث شگفتی و خوشحالی اونها بشه طوری که نظیر اون رو جای دیگه ای ندیده باشن. بعد از اتمام دوره مدرک فنی حرفه ای متعادل سازی چهره زنانه را دریافت می کنید.

برای آرایش طبیعی و ملایم روزانه گونه‌ها رنگرژگونهمی‌بایست متناسب با فرم چهره و ترکیب رنگ بقیه آرایش انتخاب شود. با استفاده از برس‌های بزرگ و با حرکات دورانی روی استخوان گونه، گونه‌ها برجسته‌تر دیده می‌شوند. قدم اول برای آموزش یک آرایش طبیعی و ملایم روزانه صورت زیرسازی پوست است.

نکات خفن برای آرایش صورت

پس از اینکه سایه مورد نظر خود را انتخاب کردید، نوبت به اعمال برنزه کننده می‌رسد. برای این منظور، برنزه کننده را به کمک قلم مو با حاشیه‌های موی سر، روی استخوان گونه و خط فک خود ترکیب کنید. وقتی که نوبت به اعمال هایلایتر رسید، روی نقاط برجسته‌ای تمرکز کنید که به طور طبیعی بیشتر در معرض آفتاب قرار می‌گیرند. افزودن هایلایتر به بالای استخوان گونه، اطراف کمان ابرو، اطراف پل بینی و واقعیترین ابعاد ممکن را ایجاد می‌کند. توجه کنید که اگر در ابتدای مسیر آموزش آرایش صورت هستید، استفاده از مداد نه تنها برای شما آسانتر است، بلکه با توجه به ویژگی کرمی بودن، از قابلیت ادغام بالایی برخوردارند.

براش خود را عوض کنید و با یک رنگ روشن بالای چشم‌ها را سایه بزنید. در نهایت با یک براش تمیز مرز رنگ‌ها را با هم ترکیب کنید که سایه شما یکدست و طبیعی به نظر برسد. یادتان باشد با آرایش چشم غلیظ، از رژلب مات و کم‌رنگ و با آرایش چشم ملیح، رژ قرمز و پررنگ استفاده کنید. کانتورینگ تکنیکی است که اولین استفادۀ آن در گریم تئاتر است، اما امروزه در میان آرایشگران هم طرفداران ویژه‌ای دارد و جلوۀ فوق‌‌العاده‌ای به چهرۀ شما می‌بخشد. شاید این فرآیند به نظر شما پیچیده بیاید، اما کافی است چند بار امتحان کنید و تمرین.

تاریخچه آرایش[ویرایش]

در واقع، آموزش آرایش صورت به بانوان امروزی کمک می‌کند تا اعتماد به نفس خود را افزایش دهند و به گونه‌ای دیگر با جهان روبرو شوند. فراموش نکنید که رنگ کرم پودر دقیقا باید با رنگ طبیعی پوست تان همرنگ باشد نه خيلي روشن تر و نه خيلي تیره تر. کرم پودر باید با رنگ گردن و بالاتنه شما هماهنگی داشته باشد در نتیجه نباید رنگی را انتخاب کنید که با دیگر قسمت های بدن تان تفاوت رنگی واضح دارد. مطمئنا دوست ندارید که روی فک تان یک مرز واضح را به طور واضح مشاهده کنید.

براش میکاپ برای فیس براش‌های لرزشی و چرخشی استفاده می‌شود.

اشتباهات آرایشی خانم ها که سن آن ها را زیاد نشان می دهد

همچنین می توان از انواع مدل موی جمع هم استفاده کرد و بر زیبایی چهره افزود. بهتر است تا ریمل را از انتهای مژه به سمت قسمت جلویی چشم استفاده کنید. برای اینکه ابروهای طبیعی و خوش حالتی داشته باشید، می توانید از سایه ابرو استفاده کنید و قسمت هایی را که خالی و کم مو هستند را با استفاده از سایه ابرو پر کنید. برای اینکه ابروهای شما حالت و فرم خود را حفظ کنند می توانید از ریمل ابرو استفاده کنید و با استفاده از برس آن، ابروها را به سمت بالا شانه کنید تا فیکس شوند. در آرایش صورت بعد از آرایش پوست، آرایش چشم و ابرو بسیار اهمیت دارد.