آرایش صورت؛ چگونه آرایشگر خود باشیم؟ کیوت مگ-روژ لب | آرایش

کلاس های تخصصی میکرو در سالن شبنم نظیف با تخفیف ویژه در حال ثبت نام است.ظرفیت کلاس ها محدود می باشد. پیشنهاد می کنیم از کرم های مرغوب با چربی کم استفاده کنید. در غیر این صورت در مدت زمان کوتاه آرایش روی صورتتان جلوه بدی پیدا می کند و صورت چرب و براق دیده میشود. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

  • خیلی از بازیگران و آرایش‌های طبیعی که به نظرتان خیلی شیک و ساده به نظر می‌رسند، به دلیل همین مرحله زیرسازی آرایش است که اینطور زیبا جلوه می‌کند.
  • شما می‌توانید برای کانتورینگ بهتر و محو بهتر از براش میکاپ برای دستگاه فیس براش خود استفاده کنید.
  • از کانسیلر میتوانید برای پوشاندن لک ها و سیاهی زیر چشم استفاده کنید.
  • شما که صورت بیضی شکل دارید از آرایش غلیظ همزمان چشم و لب پرهیز کنید.
  • توصیه می‌شود از رنگ‌های خیلی تیره یا خیلی متضاد با رنگ پوستتان نیز استفاده نکنید.

برای این کار بهتر است بعد از شستن صورت با صابون مناسب و آب ولرم یک لایه نازک کرم مرطوب کننده طبیعی روی پوست صورت خود بمالید. مطمئن شوید که تمام پوست صورت شما مرطوب شده شده و از حالت خشکی درآمده است. در حقیقت کلید اصلی یک آرایش طبیعی و ملایم روزانه استفاده از مرطوب کننده است تا پوست شما حالتی طبیعی پیدا کند و ضد‌آفتاب یا کرم‌پودر بهتر و طبیعی‌تر روی پوست شما بنشیند. در این آموزش گام به گام آرایش صورت ساریسا روش استفاده از محصولات آرایشی را به شما یاد می‌دهد.

آموزش آرایش صورت ۸ مرحله‌ای ساریسا

هم برنزه کننده و هم رژگونه در انواع مایع، کرم و پودر در بازار موجودند. با توجه به اینکه در این فرم صورت چانه باریک است، به همان دلیل بهتر است رنگ رژ قرمز انتخاب شود و کمی حالت برجسته به آنها داده شود. علاوه براین، رژ گونه های تیره بر روی گونه ها نیز می تواند فرم بهتری به چهره تان بدهد.

اشتباهات آرایشی خانم ها که سن آن ها را زیاد نشان می دهد

قبل از استفاده از کانسیلر متمایل به زرد از کرم پودر متناسب با پوستتان استفاده کنید. ابرو ها و فرم آنها تاثیر بسیار زیادی در زیبای چهره ی شما دارند همچنین فرمی که ابروهای شما دارد مجله خبری میکاپ به چشم های شما نمای ویژه ایی می دهد. همه ی ما به طور طبیعی ابروهای پرپشتی نداریم .برخی از افراد که ابروهای نازک و کم پشتی دارند ، برای پرپشت شدن آنها به دنبال راه حل می گردند.

آرایش باغ فردوس (تضمین کیفیت + قیمت مناسب + ترندهای جدید

هایلایترها در انواع گوناگونی تولید می‌شوند، اما اگر مبتدی هستید، ساریسا استفاده از پودر هایلایتر را توصیه می‌کند. برای اعمال هایلایتر، قلم موی خود را در پودر قرار دهید و آن را تکان دهید تا حجم پودر اضافی را از آن جدا کنید. سپس، نوبت به انجام آخرین مرحله این بخش از آموزش آرایش صورت می‌رسد که حرکت دادن قلم مو روی نقاط یاد شده بالا است.