نمونه های شب هاوانا گلاز چین


تابستان 2021 در راه است! رنگ‌های روشن نئون در سراسر باند فرودگاه دیده می‌شوند و تا ناخن‌های ما امتداد می‌یابند. هفته گذشته این فرصت را داشتم که اینها را بدهم چین لعاب شب هاوانا لاک ناخن را امتحان کنید، و من کاملا آن را دوست دارم! در ادامه در مورد این لاک های ناخن و نظرات من در مورد آنها بیشتر بخو،د.

مجموعه کامل لعاب چینی شب هاوانا تابستان 2021

قبل از شروع، می خواهم تشکر کنم لاک ناخن کانادا برای ارسال این مجموعه برای من تمام نظرات در مورد لاک ناخن China Glaze Havana Nights بر اساس تجربه شخصی من است. برای افشای کامل بسته PR لطفاً سلب مسئولیت من را در زیر بخو،د.

باشه، بریم! مجموعه کامل شب‌های هاوانا شامل 6 بطری لاک ناخن 14 میلی‌لیتری است – Guava Mama (صورتی نئون)، Takes Two to Mango (نارنجی نئون با درخشش طلایی)، تروپیک مثل داغ (نئون زرد-سبز)، غواصی کوبا (آبی روشن)، Left My Heart را در هاوانا (بنفش) و به Moji-toes (سبز روشن) بروید.

این لاک ها با قیمت 8.45 دلار هر کدام یا 42.50 دلار برای کل ست در لاک ناخن کانادا به فروش می رسد.

لعاب چینی شب هاوانا تابستان 2021

همانطور که می د،د، کمد لباس من پر از لباس های مشکی است و هر زمان که ممکن است، دوست دارم از طریق ا،سوری ها، آرایش و ناخن ها، رنگ های جذابی را به ظاهرم اضافه کنم! این لاک های ناخن نمی توانستند در زمان بندی بهتری به بازار بیایند! من در رکود بوده ام و امسال بنا به دلایلی هوس رنگ ها کرده ام. این لاک های نئون روشن دقیقا همان چیزی است که برای شاداب ، ظاهرم به آن نیاز داشتم!

بیایید ابتدا در مورد لاک ناخن چینی گلاز صحبت کنیم. من چند رنگ دارم که در گذشته از این برند ،یده بودم، و با توجه به آنچه که به یاد آوردم لاک ناخن چینی گلاز دارای رنگدانه عالی است. این لاک ها به من یادآوری ،د که من چقدر محصولات China Glaze را دوست دارم – 2 لایه نازک لاک و من آماده هستم. خیلی سریع هم خشک می شوند! من عاشق این هستم که چقدر رنگ ها یکدست و زنده هستند.

لعاب چینی نمونه شب هاوانا

از بین 6 رنگ، احساس کردم که تروپیک مثل داغ است (زرد نئون/سبز) نازکترین است، برای جلوگیری از رگه شدن ناخنم به 3 لایه رنگ نیاز داشتم. ممکن است بطری را به خوبی تکان نداده باشم، بنابراین ممکن است در آینده نزدیک دوباره آن را امتحان کنم. به شما بچه ها به روز رس، در مورد آن. Tropic Like It’s Hot نیز یکی از رنگ های مورد علاقه من از مجموعه است. خیلی نئون، خیلی روشن! دوستش دارم!

اگه دنبالم کردی اینستاگرام، روز گذشته مطلبی در مورد ماندگاری لاک های ناخن ارسال کردم. بنابراین، برای آزمایش، از پایه و تاپ کت صرف نظر کردم. میخواستم بدونم دوام لاک ها چقدره؟

بر اساس تجربه شخصی خودم، با لاک های معمولی ناخن شانسی ندارم. آنها حتی با پوشش های پایه و روکش نسبتاً سریع تراشه می کنند. لاک های معمولی برندهای دیگر من در عرض 24 ساعت ،د شد. در کمال تعجب، این لاک های ناخن هاوانا نایت 36 ساعت قبل از اولین نشانه ریزش ماندگاری داشتند. من هیجان زده هستم که دفعه بعد اینها را با کت های پایه و تاپ کت امتحان کنم!

این دوام می تواند به این دلیل باشد که چینی لعاب از خاک چینی به ،وان سخت کننده ناخن برای یک نتیجه طول، مدت استفاده می کند. این یک پیروزی در کتاب من است!

من تمام 6 رنگ این مجموعه را دوست دارم، من عاشق این هستم که چقدر پر جنب و جوش و رنگارنگ هستند. از 6 مورد، تنها 1 دارای درخشش در آن است – دو تا انبه (نارنجی) را می برد، در حالی که بقیه یک روکش ، هستند. درخشش واقعا هیچ کاری با من نمی کند. من به سختی می توانم آن را ببینم و کاملاً شن مانند شن است. صادقانه بگویم می‌توانستم بدون درخشش کار کنم. رنگ نارنجی به خودی خود بسیار زیبا است.

در مجموع، اگر عاشق رنگ‌های نئون و روشن هستید، فکر می‌کنم این مجموعه‌ای است که حتماً باید برای تابستان 2021 آن را امتحان کنید.

لعاب چینی به انگشتان موجی سر بزنید و دو تا لاک ناخن انبه را مصرف کنید

سلب مسئولیت:

  • این بررسی فقط بر اساس تجربه شخصی من است و نباید برای درمان، تشخیص و پیشگیری از هر گونه بیماری پوستی استفاده شود.
  • در صورت بروز تحریک، لطفاً با ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی خود تماس بگیرید.
  • من مسئولیتی در قبال هرگونه واکنشی که هنگام استفاده از این محصول برای شما رخ داده است ندارم.
  • این محصول توسط یک شرکت روابط عمومی به ،وان نمونه روابط عمومی برای من ارسال شده است.
  • من برای انجام این بررسی پولی دریافت نمی کنم. این بررسی و نظرات بیان شده در این پست صرفاً بر اساس تجربه صادقانه خودم است.
  • پیوندهای خارجی در این پست پیوندهای وابسته نیستند.




منبع: http://kireimakeup.com/،a-glaze-havana-nights-swatches/