نقد و نمونه رژ لب براق و کرم رژلب مجموعه کامل لالا بیوتی را به آنها هدیه دهید


لالا کنت، بازیگر با استعداد Vanderpump Rules، برند زیبایی خودش را منتشر کرده است. #به آنها زیبایی لالا بدهید. در ابتدا این برند با چند محصول راه اندازی شد. فرمول رژ لب براق و ،. از آن زمان به بعد آنها به خط چشم، پالت سایه چشم، برنز کننده و غیره گسترش یافته اند. بررسی ما در زیر بر روی برق لب و رژ لب های ، تمرکز دارد.

هر دو براق کننده لب لالا بیوتی (GTLB) و رژ لب های ، با قیمت 16 دلار (قبل از ،ر مالیات) هر کدام به ازای 3.2 گرم محصول به فروش می رسند. این قیمت به یک محصول نهایی بالاتر مانند لیوان لب MAC Cosmetics (18 دلار آمریکا) در مقابل یک داروخانه جایگزین مانند NYX یا Maybelline (متوسط ​​قیمت 10 دلار) نزدیکتر است. با قیمت 16 دلار من انتظار دارم که این یک محصول بسیار بی عیب و نقص باشد. بلافاصله متوجه شدم که بسته بندی ارزان به نظر می رسد و احساس می کند که هیچ هیج، را تضمین نمی کند. جعبه تمام سیاه با متن سفید من را به یاد بسته بندی Morphe می اندازد و بر،ب با نام سایه روی لبه جعبه جذاب نبود. این مورد مخصوصاً زم، بود که تعدادی از بر،ب ها روی جعبه قرار می گرفتند و کج بودند. این محصول ساخت چین است، اما بیان می کند که بدون ظلم است.

– فرمول براق لب GTLB کاملا شفاف است، اما می توان آن را به گونه ای ساخت که رنگدانه های خوبی داشته باشد. غیر ،بنده است، پوشیدن آن راحت است و رایحه ملایم و شیرین و،ل دارد. مانند یک براق معمولی، ماندگاری زیادی روی لب ها ندارد، اما به خوبی محو می شود و به نظر نمی رسد بر بافت روی لب های خشک من تأکید کند. بزرگترین علاقه من به این رنگ هاست. آنها بسیار پر سر و صدا و روشن هستند، و برای یک عاشق براق برهنه مانند من، آنها برای یک روز در دفتر تقریبا غیر قابل پوشیدن هستند. حدا،ر 1 لایه، در غیر این صورت لایه بندی براق باعث ایجاد لب روشن می شود. سایه ها را پیدا کردم. مدیر عامل و جوینده طلا به رنگ بسیار نزدیک بر روی لب، آنها را بسیار نارنجی می کشد. Sa،e صورتی روشن است که قطعاً کمتر مورد علاقه من در بین براق‌ها بود، زیرا به رنگ چهره من نمی‌خورد. برای مرجع، من NC15 در پایه لوازم آرایشی مک خود هستم. لالا، یک برهنه صورتی روشن و در عین حال ملایم است. این سایه مورد علاقه من بود و من را به یاد رنگ “Saint Germain” در مجموعه Mac Cosmetics Lip Gl، انداخت.

– فرمول رژ لب ، GTLB بسیار رنگدانه، غیر ،بنده، راحت و دارای بوی ملایم شیرین است. این خیلی روی لب دوام نمی آورد و به راحتی روی من مالیده می شود. به خوبی محو می‌شود، و لب‌هایم را با اثری مانند لکه‌ی لب همراه با رنگی باقی می‌گذارد. انتخاب رنگ به نظر من کاملاً ناامید کننده بود، زیرا این رنگ ها بسیار روشن و کاملاً جسورانه بودند. اینها قطعا من را از منطقه راحتی ام بیرون ،د. Wifey صورتی واقعی با رنگ آبی است و وقتی آن را دیدم عالی به نظر می رسید، اما وقتی آن را روی لب هایم گذاشتم واقعاً من را شست. Seduction یک رنگ زیبا و با تم ارغو، است و مورد علاقه من از بین این دسته بود. Daddy صورتی تیره تر است، با رنگ مرج،، در حالی که نماد به صورتی مایل به قرمز نزدیک است.

#به آنها زیبایی لالا بدهید Swatch P،to Legend: 1. رژ لب ، در آی،، 2. رژ لب ، در Seduction 3. رژ لب ، در Daddy 4. رژ لب ، در Wifey 5. Lipgloss در Sa،e 6. Lipgloss در Lala 7. Lipgloss در CEO 8. Lipgloss در رنگ طلایی

افکار نهایی:

به طور کلی، با توجه به قیمت، من احساس می کنم که این براق کننده های لب و رژ لب های ، عملکرد خوبی دارند. وقتی صحبت از برق لب به میان می‌آید، به نظر شخصی من ترجیح می‌دهم 3 دلار اضافی ،ج کنم و فرمول رنگ ، مورد علاقه‌ام را از Fenty Beauty، ، رژ لب دریپ رنگ گ، بمب ب،م. محدوده سایه پوشیدنی تر است و من هنوز هم می توانم اشاره ای به رنگ داشته باشم. رژ لب های ، GTLB که می توانستم بدون آن کار کنم. با توجه به قیمت، من یک رژ لب مایع با ماندگاری زیاد استفاده می‌کنم و هم ماندگاری و هم رنگ لب‌های رنگدانه‌ای به دست می‌آورم. محصولات لب GTLB در مجموعه لوازم آرایش من تبدیل به یک جزء اصلی نشده اند و مطمئناً محصولات لب “به سمت” من نیستند. به‌،وان یک علاقه‌مند به آرایش، این محصولات من را «هیجان زده» ن،د، و اگر GTLB قیمت خود را کاهش دهد و خط خود را گسترش دهد تا سایه‌های برهنه یا «پوشیدنی» بیشتری داشته باشد، من تمایل دارم که دوباره این برند را امتحان کنم.

طرفداران

منفی

  • قیمت بالا و ارزش متوسط

  • فرمول نازک

  • رنگ ها روشن/بدون برهنه هستند

  • ماندگاری نه چندان طول، روی لب

  • بسته بندی ارزان به نظر می رسد و احساس می کند


منبع: https://www.poutsopretty.com/give-them-lala-beauty-full-collection-lip-gloss-and-cream-lipstick-review/