مراقبت از پوست تابستانی – وبلاگ داروهای لندن


بیرون یک روز زیباست و خورشید به شما می تابد و پوست شما را تا دمای عالی گرم می کند. مانند گیاهان و جانوران اطرافمان، ما برای زنده ماندن به خورشید نیاز داریم – اما قرار گرفتن در معرض خورشید جنبه تاریکی نیز دارد. قرار گرفتن طول، مدت در معرض نور خورشید، به ویژه در دوران کودکی، می تواند آسیب قابل توجهی به پوست وارد کند.

نور خورشید به ،وان اشعه ماوراء بنفش (اشعه UV) در هوا حرکت می کند. انواع مختلفی از اشعه ماوراء بنفش وجود دارد. پرتوهای UVA در ایجاد آسیب های پوستی مانند چین و چروک و پیری زودرس پوست نقش دارند و همچنین با ایجاد سرطان پوست نیز مرتبط هستند. اشعه های UVB بیشتر مقصر آفتاب سوختگی هستند و ارتباط نزدیکی با ایجاد سرطان پوست دارند. خوشبختانه، اقداماتی وجود دارد که می تو،د برای محافظت از خود در برابر آسیب های پوستی انجام دهید و همچنان از آفتاب لذت ببرید. در اینجا چند نکته وجود دارد که می تواند کمک کند.

• مدت زم، را که در خارج از منزل می گذر،د، زم، که پرتوهای خورشید شدیدترین هستند، محدود کنید – معمولاً بین ساعت 10 صبح تا 4 بعد از ظهر

• به دنبال سایه باشید. یک دستورالعمل خوب برای استفاده این است که اگر سایه شما کوتاهتر از شماست، به سایه بروید. نوزادان زیر شش ماه همیشه باید در سایه باشند و پوست آنها پوشیده باشد.

• از لباس محافظ و عینک آفتابی استفاده کنید. یک پیراهن آستین بلند، یک شلوار بلند و یک کلاه به محافظت از پوست شما در برابر اشعه های خورشید کمک می کند. عینک آفتابی را انتخاب کنید که 99% تا 100% UV را جذب کند تا از چشمان شما محافظت کند.

• همیشه بپوش ضد آفتاب هنگامی که به بیرون از منزل می روید، روی هر پوستی که در معرض آن قرار دارد، در تمام طول سال، هر روز، حتی زم، که هوا ابری است. ضد آفتابی با طیف وسیع انتخاب کنید که در برابر اشعه های UVA و UVB محافظت می کند و مطمئن شوید که فاکتور محافظتی در برابر آفتاب (SPF) 30 یا بالاتر داشته باشد. 30 میلی لیتر (1 اونس) ضد آفتاب – تقریباً به اندازه ای که یک لیوان شات را پر کنید – به تمام بدن خود 15 تا 30 دقیقه قبل از بیرون رفتن ،ید. هر دو ساعت یکبار یا اگر شنا می کنید یا عرق می کنید، ، ضد آفتاب بیشتری به بدن خود بزنید. اگر برای انتخاب ، ضد آفتاب به کمک نیاز دارید، تیم داروخانه London Drugs شما خوشحال خواهد شد که به شما کمک کند.

• از بالم لب یا رژلبی استفاده کنید که حاوی ضد آفتاب با SPF 30 یا بالاتر باشد

• به خصوص در اطراف آب و ماسه مراقب باشید، زیرا این سطوح می توانند اشعه های خورشید را منع، کنند و احتمال آفتاب سوختگی شما را افزایش دهند.

• از عوارض جانبی دارو آگاه باشید. برخی از داروها می توانند شما را نسبت به نور خورشید حساس تر کنند. داروسازان London Drugs شما می توانند به شما اطلاع دهند که آیا هر یک از داروهایی که مصرف می کنید می تواند این تأثیر را داشته باشد.

روتین مراقبت از پوست تابست، شما

روتین مراقبت از پوست روزانه شما باید با تغییر فصول تنظیم شود. با افزایش دما و افزایش رطوبت، پوست ما شروع به تولید روغن بیشتری برای محافظت می کند، اما روغن می تواند روی سطح پوست گیر کند، منافذ را مسدود کند و پوست را چرب کند. منافذ مسدود شده می تواند منجر به آکنه شود، شایع ترین مشکل پوستی که در تابستان اتفاق می افتد. صورت خود را با شستشوی صورت تمیز کننده عمیق من، با نوع پوست خود بشویید.

اگر می خواهید پوست خود را لایه برداری کنید، این کار را به آرامی انجام دهید. روشی را انتخاب کنید و تولید – محصول ساخته شده برای نوع پوست شما اگر به درستی انجام نشود، لایه برداری می تواند آسیب بیشتری نسبت به فایده داشته باشد و منجر به آسیب به پوست یا آکنه شود. همیشه لایه برداری را با الف دنبال کنید مرطوب کننده. اگر مطمئن نیستید که لایه برداری برای شما من، است، ابتدا با داروساز، پزشک خانواده یا متخصص پوست خود صحبت کنید.

هیدراته نگه داشتن پوست در تمام تابستان کلید اصلی است. نوشیدن روزانه حدود هشت لیوان آب 250 میلی لیتری (8 اونس) نیز به حفظ تعادل رطوبت بدن و پوست شما کمک می کند. بسته به فعالیت های روزانه، سلامت عمومی و میزان کافئین مصرفی ممکن است به آب بیشتر یا کمتری نیاز داشته باشید.

از یک مرطوب کننده برای محافظت از پوست خود استفاده کنید و بر اساس نوع پوست خود یکی را انتخاب کنید. به دنبال ،‌ها و لوسیون‌هایی باشید که بدون بو، غیر کومدون زا هستند (منافذ را مسدود نمی‌کنند)، و اگر روی پوست در معرض استفاده قرار می‌گیرند، ،‌ها و لوسیون‌هایی را که ضدآفتاب دارند، در نظر بگیرید. برای جذب بهتر، بلافاصله پس از حمام از مرطوب کننده استفاده کنید.

چشم ها و لب هایت را به خاطر بسپار. عینک آفتابی با لنزهای بزرگتر می تواند به محافظت از پوست ظریف اطراف چشم شما در برابر اشعه های مضر خورشید کمک کند. اگر رژ لب شما محافظت SPF ندارد، یک بالم لب با محافظ SPF زیر رژ لب خود بزنید.

پاهای خود را به آرامی مالش دهید تا لایه برداری شود و از مرطوب کننده استفاده کنید و ضد آفتاب روزانه به آنها مراجعه کنید، به خصوص اگر صندل یا کفش های دم باز می پوشید.

عرق نکن!

آفتاب تابستان عرق تابستان و بوی ناشی از آن را می آورد. خوشبختانه، اقداماتی وجود دارد که می تو،د برای به حداقل رساندن یا از بین بردن تعریق بیش از حد انجام دهید.

• به دنبال لباس هایی باشید که از پارچه های قابل تنفس ساخته شده اند تا به شما کمک کنند خنک بم،د.

• خوردن غذاهای تند را محدود یا اجتناب کنید، زیرا آنها دمای کلی بدن را افزایش می دهند و واکنش بدن ایجاد عرق برای کمک به خنک شدن ما است.

• هیدراته بم،د. نوشیدن آب سرد به خنک ماندن بدن و کاهش تعریق کمک می کند.

• دئودورانت ها برای کمک به کنترل یا پوشاندن بوها و ضد تعریق ها برای کنترل تعریق یا رطوبت به ویژه در هوای گرم تر مطلوب هستند. به دنبال محصولی باشید که فرمول ملایمی داشته باشد و روی پوست شما احساس خوبی داشته باشد.

اگر در انتخاب محصولات مراقبت از پوست تابست، به کمک نیاز دارید، داروسازان و مشاوران زیبایی ما همیشه در خدمت شما هستند.

مربوط


منبع: https://blog.londondrugs.com/32119-2