سوزن های میکروبلیدینگ: انواع مختلف و بهترین عملکرد آنها


اگر فکر می‌کردید میکروبلیدینگ یک درمان منحصر به فرد است که توسط هنرمند، انجام می‌شود که همه از ابزارهای مشابهی استفاده می‌کنند، ما اینجا هستیم تا رکورد را ثابت کنیم!

وقتی صحبت از این ابزار دقیقی می شود که قرار است ابروهای شما را شگفت انگیز جلوه دهند، تنوع زیادی وجود دارد.

نه تنها اشکال، پیکربندی ها و پایه های مختلفی وجود دارد. بحث کامل دیگری نیز وجود دارد که می تو،د در مورد اندازه سوزن و م،وطی بودن نیز داشته باشید.

این مقاله به هر ،ی که علاقه مند به ،ب اطلاعات بیشتر در مورد میکرو تیغه ها و اینکه هر نوع برای دستیابی به کمال ابرو من، تر است، کمک می کند.

آرایش دائمی را ببینید انتخاب میکروبلیدینگ

پیکربندی سوزن

پیکربندی میکروبلید یکی از جنبه هایی است که تنوع زیادی دارد. هنرمندان از ،یب شخصی خود از این تیغه ها برای خلق آثار نابغه ابروی خود استفاده می کنند.

در اینجا ما محبوب ترین شکل ها و کارهایی که انجام می دهند را بررسی می کنیم.

تخت منحنی (یا مسطح گرد)

وقتی صحبت از میکروبلیدینگ می شود، تیغه های مسطح منحنی سهم عمده ای از کار را بر عهده دارند. سوزن‌های منفرد که به ،وان پین‌ها نیز شناخته می‌شوند، به شکل زاویه‌ای هستند و یک پین کوتاه در یک انتها دارند و به تدریج تا انتهای مخالف بلندتر می‌شوند.

این تیغه ها ، های کار واقعی در یک جلسه میکروبلیدینگ هستند. هر سنجاق در تیغه به طور همزمان پوست را لمس می کند و ضربه های زیبایی ایجاد می کند که موهای واقعی ابرو را تکرار می کند که چنین نتایج برنده ای به این درمان می دهد.

تیغه های CF در طول های مختلف پین استفاده می شوند و ا،ر کار پرکننده را تشکیل می دهند. تعداد پین های استفاده شده برای تیغه، طول ضربه را تعیین می کند، بنابراین هنرمند از اندازه های مختلف در نواحی مختلف ابرو استفاده می کند.

نسخه انعطاف پذیر یا نرم این نوع تیغه برای مبتدیان بهترین است و بخشنده ترین آنهاست. بیشتر در مورد تفاوت بین انواع پایه در ادامه مطلب.

U شکل

همانطور که از نام آن پیداست، تیغه های U شکل در پیکربندی هستند که به موجب آن پین های هر انتهای تیغه کوتاه ترین و بسیار نزدیک به پایه هستند. پین‌ها از هر کدام تا وسط بلندتر می‌شوند، جایی که طول تیغه به شکلی به آرامی گرد می‌شود که سهموی به نظر می‌رسد.

در هیچ زم، یک تیغه U شکل نمی تواند یکباره سطح پوست را لمس کند. هنرمند باید از مهارت و تکنیک ترجیحی خود استفاده کند که منجر به قرار دادن ضربه بسیار منحنی می شود. آنها فقط برای هنرمندان باتجربه هستند زیرا شکل آنها پتانسیل خارج شدن از خط شکل مورد نظر یا ایجاد سکته های بسیار طول، را دارد.

آنها برای ایجاد ضربه های حباب (ضخیم ترین ،مت ابرو که نزدیک به بینی شما است)، ضربه های خمیده نوزاد و برای تکنیک های اچ محبوب هستند.

شیدر گرد

این پیکربندی‌های تیغه‌ای با «بسته‌بندی» پین‌هایی با طول ی،ان به هم شکل می‌گیرند (همان‌طور که یک دسته اسپاگتی خشک را می‌گیرید) و به شکل گرد در پایه قرار می‌گیرند.

درست مانند سبک هنری “پوینتیلیسم”، سایه بان گرد با ایجاد پر ، و افزایش تراکم سایه به راحتی به اثر دلخواه خود می رسد. این امکان را برای پوشش سریع و مداوم فراهم می کند.

استفاده از عدد بزرگتر به بهترین وجه برای مناطق بزرگتر ذخیره می شود و همچنین به طور گسترده برای ابروهای پودری، امبره و سه بعدی “هیبرید” استفاده می شود. عدد کوچکتر با سنجاق کمتر برای ابروهای نازکتر و پر، دم عالی است.

شیدر تخت

همه سوزن‌ها دارای ارتفاع ی،، هستند و هنگام سایه زدن خطوط ابرو و همچنین برای ،مت‌های باریک‌تر ابرو مانند دم و برای پر ، نواحی نازک‌تر در بین ضربه‌های بزرگ‌تر در نواحی دیگر ابرو مفید هستند. سایه‌زن مسطح نیز گزینه‌ای برای سایه‌زنی ombre است.

این سایه‌زن‌ها را می‌توان در پیکربندی‌های تک ردیفی و دو ردیفه یافت، که از دو برای پوشش بیشتر استفاده می‌شود.

پایه: توضیح سخت در مقابل نرم

پایه های نرم یا انعطاف پذیر

برای ا،ر مبتدیان، انتخاب معقولی استفاده از پایه های سوزن میکروبلیدینگ نرم یا انعطاف پذیر است. چرا این طور است؟

هنگام اعمال میکروبلید روی پوست مشتری، هنرمندان باید میزان فشار را تعدیل کنند. این مهارتی است که نیاز به زمان و تمرین دارد. پوست در برابر نفوذ تیغه به اپیدرم و فراتر از آن مقاومت می کند تا رنگدانه رسوب کند.

برای ش،تن پوست تیغه زاویه 90 درجه دارد و فشار وارد می شود. اما مهم است که تشخیص داده شود که انواع پوست و ضخامت های مختلف وجود دارد و بنابراین باید بر اساس آن درمان شود. یک تکنیک و نوع فشار برای همه من، نیست.

سن مشتری نیز می تواند عاملی باشد زیرا پوست مسن تر نازک تر می شود و عمق ایده آل برای رسوب رنگدانه کم تر است.

این نوع پایه انعطاف پذیر نرم از پ،تیک ساخته شده است و به این م،ی است که مقداری جذب فشار و فشار وجود دارد که باعث ایجاد یک شبکه ایمنی از عمق بیش از حد سوزن ها می شود. آنها می توانند کمتر ثابت در دست باشند، اما می توانند به به حداقل رساندن استفاده بیش از حد رنگدانه کمک کنند.

به طور کلی، همه هنرمندان میکروبلیدینگ از تیغه های نرم استفاده می کنند و آنها را در کیت خود دارند زیرا فقط برای مبتدیان نیستند. هنرمندان باتجربه نیز هر زمان که پوست‌های خشک‌تر و نازک‌تر روی صندلی باشند، از این موارد استفاده خواهند کرد.

دیدن: 7-19 میکرو تیغه نرم انعطاف پذیر: منحنی تخت و 14-21 میکرو تیغه نرم انعطاف پذیر: U شکل

پایه های سخت

در طرف دیگر سکه، پایه‌های سختی دارید که از آلومینیوم ساخته شده‌اند که هیچ انعطافی ندارند و ،ن هستند. این همچنین به این م،ی است که آنها در دست افراد مبتدی کمتر بخشنده هستند و تنها زم، باید از آنها استفاده کرد که تجربه کافی بر روی پایه های نرم به دست آمد.

عمیق تر شدن با استفاده از تیغه های سخت می تواند بسیار آسان تر باشد، بنابراین احتیاط و تمرین باید در دستور کار روز قبل از انتقال به استفاده از این تیغه ها باشد.

مزیت این پایه ها این است که برای انواع پوست های چرب و ضخیم که نیاز به سطح رسوب رنگدانه عمیق تری دارند، من، هستند. آنها همچنین برای جزئیات دقیق ثابت هستند.

دیدن: 12 تا 14 میکرو تیغه مسطح خمیده سخت

در مورد طول تیغه چطور؟

درست مانند هنرمندی که با رنگ کار می کند، یک هنرمند میکروبلیدینگ به کیتی نیاز دارد که اشکال تیغه ها و اندازه های مختلف را نیز در خود داشته باشد. ممکن است بدیهی به نظر برسد که تیغه‌های کوچک‌تر برای جزئیات دقیق‌تر و تیغه‌های بزرگ‌تر برای ضربه‌های کامل‌تر و گسترده‌تر استفاده می‌شوند.

اگر برای اولین بار است که کیت خود را انتخاب می کنید، اینها برخی از ملاحظات است که باید در نظر بگیرید تا اطمینان حاصل کنید که انتخاب کاملی دارید.

7-9 پین: ضربات ظریف کوتاه ایجاد کنید، و به ویژه برای قرار ملاقات های لمسی و برای استفاده در بین ضربات طول، تر برای از بین بردن یکنواختی برای ظاهری طبیعی مفید هستند.

10-13 پین: متداول ترین طول های سکته مغزی متوسط ​​با سایز 12 که برای ا،ر سلیقه های مشتری یک طول تقریباً جذاب است. موهای با طول متوسط ​​و اندازه هایی که ا،ر هنرمندان بارها و بارها به آن دست پیدا می کنند.

14-17 پین: برای سکته‌های طول،‌تر مو، رشد طرح کلی و پر ، فرم‌های پرتر ابرو.

18-21 پین: اینها تفنگهای بزرگ هستند، آنهایی که بیشترین طول فولیکولی را دارند. اینها باید با احتیاط برای مبتدیان استفاده شوند. یک بار دیگر اندازه آنها اگر در دستان بی تجربه باشد می تواند مشکل ساز باشد و در صورت عدم مراقبت من، می تواند “خارج از خطوط” را رنگ کند.

اگر تصمیم دارید کیت خود را بسازید، این نمای کلی باید به شما کمک کند تا تفاوت های ظریف انواع تیغه و نیاز به تنوع را برای دستیابی به کمال قوس درک کنید.


منبع: https://www.perpetualpermanentmakeup.com/microblading-needles-different-types-and-what-they-do-best