زیبایی لوکس هندی باید داشته باشد – وبلاگ زیبایی هند


سلام بچه ها! بنابراین من اخیراً برخی از محصولات زیبایی لو، را به صورت آنلاین انتخاب کردم، و آنها را بسیار دوست دارم، مجبور شدم آنها را با شما دوستان به اشتراک بگذارم! اینها نیز چند محصول جدید در بازار هستند، از برندهای هندی، و دارای این ،یبات مفید برای پوست شما هستند، پس آنها را از دست ندهید!

من می خواستم محصولات خوب را به روتین آرایشم اضافه کنم، چیزهایی که چند کاره هستند، چیزهایی که “زیبایی تمیز” هستند، چیزهایی که هنگام استفاده از آنها احساس خوبی به شما می دهند. همچنین چیزهایی که به شما ظاهر بسیار طبیعی می دهد. تمام تصاویر اینجا بدون ویرایش و بدون فیلتر هستند!

اینها پر استفاده ترین محصولات من در حال حاضر هستند و ظاهری بدون آرایش به من می دهند که من کاملاً آن را دوست دارم! بیایید محصولات را ببینیم:

  1. Forest Essentials Rose Gold Kajal – Earth Brown

در نهایت یک سرمه که با دستور العمل آیورودا تایید می شود. حاوی دسی خالص و گلبرگ های گل رز تازه است و از این رو برای چشم بسیار خنک است. این یک فرمول خامه ای است که به راحتی مخلوط می شود و تا چند ساعت هم تکان نمی خورد.

بگیرش اینجا.

2. جنگل م،ومات نور نیکار گونه رنگ – Gerua

همه کاره ترین آنها – این یکی را می توان روی لب ها، گونه ها و چشم ها استفاده کرد. سایه “Gerua” قهوه ای خاکی است که تمام رنگ های پوست را صاف می کند. به راحتی مخلوط می شود و هیچ تکه ای از خود باقی نمی گذارد. تمام روز در جای خود می ماند و حمل آن نیز آسان است!

آن را ب، اینجا.

3. روغن های لاکچری راس- بالم لب مایع اوه سو لو،

این یکی به نام خود صادق است – یک روغن لب رنگی مجلل که لب های شما را نرم می کند و رنگ آن برای ساعت های زیادی باقی می ماند. اگر به دنبال لب های براق با رنگ، اما بدون محصولات زیاد هستید، این همان چیزی است که باید کاملاً انتخاب کنید!

از اینجا ب،ید: برای لینک کلیک کنید

این و محصولات دیگر را در فروشگاه آمازون من بررسی کنید اینجا.


منبع: https://www.theindianbeauty.com/2022/07/luxury-beauty-،ucts-must-have.html