جعبه گشایی Pat McGrath Labs Lust: Glosses


نمی‌دانم این کاملاً تصادفی است یا کائنات با ما حقه بازی می‌کنند. اما ساعاتی پس از سرگرم شدن در جعبه گشایی یکی از آ،ین محصولات زیبایی من از آزمایشگاه پت مک گراث (که از Sep،ra ،یداری شده بود)، اعلام شد که ما در حال ورود به نوع دیگری از قرنطینه در سنگاپور هستیم. من شروع به فکر می کنم که بازگشت به سطح عادی قبل از کووید سال ها طول می کشد، و حتی در آن زمان، یک نرمال جدید وجود خواهد داشت که شبیه آنچه قبلا می دانستیم نیست.

در حالی که ما تا آنجا که ممکن است در داخل خانه می م،م تا یکدیگر را ایمن نگه داریم، مهم تر از قبل است که سلامت روان خود را کنترل کنیم. ما باید راه هایی پیدا کنیم تا روحیه خود را حفظ کنیم، به خصوص از زم، که از آغاز اولین قرنطینه بسیار طول، می گذرد – و به نظر نمی رسد اوضاع در سراسر جهان بهتر شود.

برای من، جدا از این فهرست از کارهایی که باید در داخل خانه انجام دهم، سعی می کنم دوباره اشتیاق خود را به مطالعه برانگیزم، زیرا این واقعاً راهی است که می تواند برای من در راحتی خانه ام از مرزها فراتر رود. البته، جعبه گشایی از وسایل زیبایی و مد با Aurélie یکی دیگر از کارهای سرگرم کننده ای است که با هم برای پیوند انجام می دهیم. ویدیوی زیبای امروز دستان کوچک او را که سعی می‌کند جعبه‌های پت مک‌گراث را باز کند، ببینید! می‌تو،د Lust: Gloss را از یکی از ،ده‌فروشان آنلاین مورد علاقه من، Selfridges، از اینجا ،یداری کنید.

دختر کوچک ما خیلی سریع رشد می کند. او هر روز چیز جدیدی می‌گوید و/یا انجام می‌دهد، و اعتماد به نفس او در صحبت ، به زبان فرانسوی نیز با جهش و حد و مرز افزایش می‌یابد. گاهی اوقات می‌گوید که بچه را نمی‌خواهد، اما گاهی اوقات نسبت به برادر نوزادش مهربان‌ترین است. او هفته سختی را سپری می‌کند، با RSV فعلی که در حال رفتن به مهدکودک‌ها است، بیمار شده است، بنابراین دیدن او در چنین روحیه‌ای امروز باعث آرامش می‌شود.

امیدواریم با وجود اقدامات جدید کووید-19، هفته آینده بسیار بهتر از هفته ای باشد که اخیرا داشتیم. حداقل تا چند هفته آینده نیازی به رفتن به مطب نخواهیم داشت، که به این م،ی است که پول برای چیزهای دیگر مانند دروغ و سرم های لو، صورت. تسک!

جعبه گشایی Pat McGrath Labs Lust: Glosses آ،ین اصلاح شد: 17 مه 2021 توسط ر،ان سی.




منبع: https://www.theskinnyscout.com/2021/05/14/unboxing-my-pat-mcgrath-labs-،-glosses/