بررسی و نمونه برداری از پالت سایه چشم Makeup By Mario Master Metals™


ماریو ددیوانوویچ، آرایشگر مشهور جهان به کیم کارداشیان، با برند زیبایی خودش ظاهر شده است. گریم توسط ماریو. اولین محصول او که راه اندازی شده است پالت سایه چشم Master Metals. این پالت متشکل از پنج سایه ف،ی طلایی، نقره ای، مسی، برنزی، رزگلد است که گفته می شود از ف،ات طبیعی زمین الهام گرفته شده است. به ما گفته می‌شود که اینها پوشش‌دهی شدید و پر از مرواریدهای رنگین کم، بسیار ظریف هستند. از آنجایی که این سایه ها با تکنولوژی ژل-پودر فرموله شده اند، رنگ بی وزنی را ارائه می دهند. می‌تو،د این را مستقیماً روی درپوش‌های خود اعمال کنید یا آن را ،یداری کنید Master Metal™ Manipulator™ و از آنها به ،وان فویل های مایع استفاده کنید.

این پالت به قیمت 48 دلار آمریکا (قبل از مالیات) به فروش می رسد که حدود 9.60 دلار در هر سایه است. وزن هر سایه 1.5 گرم است. در مقایسه با برخی از مارک های دیگر در Sep،ra مانند Pat McGrath، این به نظر می رسد با قیمت برند نهایی بالاتر باشد. یک Celestial Divinity Luxe Quad از Pat McGrath Labs از 4 سایه (1.88-1.98 گرم در هر سایه) تشکیل شده و با قیمت 58 دلار به فروش می رسد. اگر می‌خواهید از سایه‌های ماریو به‌،وان فویل‌های مایع استفاده کنید، می‌تو،د به Master Manipulator 14 دلاری اضافه کنید که مجموع شما را به 62 دلار می‌رساند.

اولین برداشت من این است که سایه‌ها کاملاً خیره‌کننده هستند و اندازه‌های تابه به اندازه‌ای بزرگ هستند که انگشت/برس شما را در آن فرو کنید و هیچ ریزشی روی سایه‌های مجاور وارد نشود. من از طرفداران پر و پا قرص متالیک هستم و از این که طیف سایه‌ها همدیگر را تعریف می‌کنند، لذت می‌برم. من اینها را به مدت 8 ساعت پوشیدم و ماندگاری بالایی داشتند، کمترین ریزش داشتند و بی عیب به نظر می رسیدند. بسته بندی جمع و جور است، در تمام سفید براق به نظر می رسد و حتی دارای یک آینه برای استفاده در حین حرکت است. من از این واقعیت خوشم می‌آید که این سایه‌ها را می‌توان روی درب انداخت و شما ظاهر چشم‌های زیبایی دارید. با این حال، به نظر من این پالت از کامل بودن فاصله زیادی دارد.

چندین چیز وجود دارد که در این پالت از آنها لذت نمی برم. اولاً، اگر دوست دارید این سایه ها را امتحان کنید، فویل های مایع و استفاده از ابزار ،اش دادن را دوست ندارم. شما باید این اقلام را جداگانه ،یداری کنید. برای 48 دلار حداقل یک نسخه کوچک باید گنجانده شود. دوم، رنگ ها زیبا هستند، اما ناهماهنگ هستند. سایه های “طلایی” و “رز گلد” نفس گیر هستند و درپوش های خود را نشان می دهند. با این حال متوجه شدم که “نقره” و “مس” به اندازه “طلا” یا “رزگلد” رنگدانه نیستند و رنگدانه مشابهی ندارند. این بسیار ناامید کننده با توجه به بر،ب قیمت است. سوم، من عملاً غیرممکن است که این سایه‌ها را با قلم مو روی پلک‌هایم ببندم، وقتی سایه‌ها خشک هستند. من با انگشتم کاربرد بسیار بهتری داشتم و توانستم آنها را خیلی بهتر با هم ،یب کنم و روی رنگدانه بسته بندی کنم. چهارم، به نظر می‌رسد قیمت بالایی دارند و در مقایسه با فرمول متالیک شگفت‌انگیزی که می‌تو،د در سایه چشم Pat McGrath یا فرمول Natasha Denona پیدا کنید، این چیزی فوق‌العاده انقلابی نبود. بالا،ه وقتی ،یدم Master Metal™ Manipulator™سایه ها روی پلک من شروع به چین شدن می کنند و این مشکلی نیست که پلک هایم چرب نیستند.

افکار نهایی:

به طور کلی، این پالت سایه چشم مورد علاقه من نیست من احساس می‌کنم که قیمت آن نسبت به آنچه که هست بیش از حد است، و با این قیمت، انتظار دارم تقریباً کمال باشد. اگر 5 سایه می‌،ید، همه آنها باید فرمول، رنگدانه و قوام ی،، داشته باشند. علاوه بر این، بسیار خوب است که حداقل یک مینی را در آن قرار دهیم Master Metal™ Manipulator™ به طوری که یک علاقه مندان به آرایش می توانند این فویل ها را به ،وان فویل های مایع امتحان کنند. به ،وان یکی از طرفداران پت مک گراث، بیشتر وسوسه می شوم که چند دلار اضافی ،ج کنم و فرمول متالیک کروم دوتایی را ب،م که بسیار عالی است! اگر این پالت به فروش برسد، ممکن است سرمایه گذاری توجیه پذیرتر باشد.

طرفداران

  • سایه های ف،ی رنگدانه

  • من، پوست های مختلف

  • بسته بندی شیک و جمع و جور

  • شامل یک آینه

  • آسان برای مخلوط ،

  • رنگدانه دار

  • بدون ظلم، بدون پارابن، بدون گلوتن و وگان

منفی

  • بدون سایه های مات یا انتقالی

  • قیمتش با،ت

  • سایه ها در رنگدانه سازگار نیستند

  • Master Metal™ Manipulator™ و اسکراپر باید جداگانه ،یداری شوند

  • استفاده از برس با اینها مشکل است

  • با استفاده از Master Metal™ Manipulator™ روی من ایجاد شد


منبع: https://www.poutsopretty.com/makeup-by-mario-master-metals-tm-eyeshadow-palette-review-and-swatches/