بررسی روتین 30 روزه رشد مو اسکاندیناوی Biolabs


چه ،ی در اینجا با پوست سر و موهای خود مشکل دارد؟ قطعا این کار را می کنم، به خصوص در چند سال اخیر. بنابراین، هنگامی که آزمایشگاه های زیستی اسکاندیناوی از من خواست که محصولاتشان را امتحان کنم، من هیجان زده بودم که آن را امتحان کنم، حتی اگر کمی تردید داشتم.

من نسبت به محصولات مو و وعده های گمراه کننده و پوچ آنها بسیار محتاط هستم، اما پس از تحقیق و صحبت با نماینده آنها برای ،ب اطلاعات بیشتر، تصمیم گرفتم که پیشنهاد مهربان آنها را بپذیرم و در ازای آن، مرور 30 ​​روزه رشد موی روتین Biolabs اسکاندیناوی خود را ارائه کنم.

مجموعه سرم، شامپو و نرم کننده رشد مو Biolabs اسکاندیناوی

قبل از اینکه به ادامه مطلب برویم، لطفاً توجه داشته باشید که این بررسی بر اساس تجربه شخصی من است و شما نباید از این بررسی به ،وان تشخیص/توصیه پزشکی استفاده کنید. به دنبال مشاوره حرفه ای باشید و قبل از امتحان هر محصول جدید، یک تست پچ انجام دهید.

پس زمینه موهای من

وقتی محصولات را دریافت کردم، دریافت کردم مجموعه ای از شامپو، حالت دهنده و سرم رشد مو. من استفاده از این مجموعه را در 1 اکتبر 2020 شروع کردم و آن را در 31 اکتبر 2020 به پایان رساندم. فقط کمی پس زمینه در مورد وضعیت مو و پوست سرم:

  1. موهای نازک و ظریف.
  2. پوست سرهای حساس چرب، مستعد آکنه (بله درست خواندید).
  3. روزانه مقدار زیادی مو می ریزد.

در گذشته، من از شامپوهای معمولی استفاده کرده ام، موهایم را به طور مرتب نشوییم (هر 2 تا 3 روز یکبار)، استفاده از شامپوی خشک و غیره. نوع مو و پوست سر من به سادگی با این کل کار نمی کند “موهای خود را به طور منظم نشویید”. آن را به سادگی نمی کند. وقتی موهایم را روزانه نمی شوم، پوست سرم ایجاد می شود که به ،ه خود تبدیل به شوره سر می شود. متوجه می شوم که وقتی موهایم را به طور مرتب نمی شوم بیشتر از زم، که موهایم را می شوم، شاهد ریزش مو هستم.

کارهای روزانه من

برنامه روزانه من شامل حداقل 1 ساعت تمرین و 30 تا 45 دقیقه پیاده روی است. من به سادگی نمی توانم موهایم را روزانه نشوییم. به خاطر سلامت پوست سرم، روزانه موهایم را می شوم. من می دانم که ممکن است بسیاری از مردم در این مورد با من موافق نباشند، اما از تجربه خودم این تنها راهی است که می توانم سلامت پوست سر و ریزش مو را کنترل کنم. من با آرایشگرم صحبت کردم و او توصیه کرد که موهایم را روزانه بشورم زیرا پوست و پوست سرم چرب است.

روال مراقبت از مو:

  • من روزانه موهایم را می شوم
  • در حالی که موهایم هنوز مرطوب است، روغن جوجوبا را روی پوست سرم ،ید
  • موهایم را با سشوار خشک کن. از سال 2019، من به جای سشوار T3، موهایم را با استفاده از Dyson Airwrap Pre-styler خشک کردم.

نگر، های مو و پوست سر

نگر، مو/پوست سر من:

  • ريزش مو
  • خارش پوست سر
  • پوست سر مستعد آکنه

روال قبل از اسکاندیناوی آزمایشگاه های زیستی من برای من کارساز است، اما البته هنوز هم شاهد ریزش موی زیادی هستم و گاهی اوقات خارش پوست سر مستعد جوش است. من به دنبال شامپو/نرم کننده جایگزین بودم که بهتر عمل کند و من خوش شانس باشم، تمام این روال رشد مو آمد.

نتیجه 30 روزه

بنابراین من از کل مجموعه به مدت 30 روز استفاده کردم و در اینجا نتیجه آن است.

مرور

تجربه ی من:

بعد از یک ماه استفاده از آن، احساس متفاوتی نسبت به این مجموعه دارم. فکر می‌کنم احتمالاً نیاز دارید که مدت بیشتری از آن استفاده کنید (150 روز را پیشنهاد ،د) تا نتیجه قابل توجهی را ببینید. من الف را می بینم قابل توجه تفاوت در ریزش مو اما نتیجه قابل توجهی در مرحله رشد مو نیست. من عاشق این واقعیت هستم که همه مواد، از جمله ماده فعال، 100٪ گیاهی هستند.

شامپو و نرم کننده با استفاده روزانه برای من حدود 45 روز ماندگاری دارد. با این حال، من فکر می کنم چون در حال حاضر موهای من بسیار کوتاه است، می توانم با 45 روز فرار کنم. بطری ها بسیار کوچک هستند، هم شامپو و هم حالت حاوی حدود 250 میلی لیتر محصول است در حالی که سرم حاوی 50 میلی لیتر محصول است.

من سرم را در حدود 28 روز تمام کردم. من روزانه 3 پیپت کامل روی پوست سرم استفاده کردم. سرم روی پوست سرم احساس سوزش ایجاد می کند تا جایی که فکر می کردم قصد ندارم این بررسی را انجام دهم زیرا احساس سوزش خیلی بد بود. فکر می کردم اگر روزانه استفاده کنم بهتر می شود و پسر اشتباه می کردم. نه، حتی بعد از 28 روز هنوز می سوزد. ممکن است در ع، ها متوجه شوید که پوست سر من قرمز به نظر می رسد، به این دلیل است که من بلافاصله پس از استفاده از سرم و خشک ، موهایم ع، گرفتم.

آیا محصولات کار می کنند؟ بله، تا حدودی. تیاینجا ریزش مو کمتر است من موهای کمتری روی زمین، در وان و موهای کمتری روی بالش خود می بینم. من دیگر احساس نمی‌کنم که پوست سرم آنقدر خارش داشته باشد و در طول 30 روزی که از این محصول استفاده می‌کنم، قطعاً هیچ جوش و آکنه‌ای روی پوست سرم وجود ندارد.

با این حال، من واقعاً هیچ رشد یا تغییر جدیدی در ضخامت تراکم موهایم نمی بینم. من فکر نمی کنم موهایم نسبت به قبل ضخیم تر یا نازک تر باشد.

همانطور که اشاره کردم، فکر می‌کنم 30 روز برای گفتن نتیجه قابل توجه کافی نیست، با این حال فکر می‌کنم اگر به دنبال راه‌حلی برای مشکلات ریزش و نازک شدن موهایتان هستید، این مجموعه قطعا می‌تواند کمک کند.

طرفداران

  • هر 3 محصول بوی تمیزی می دهند. فکر می کنم بوی اکالیپتوس و درخت چای در آن مخلوط شده است. عطرشو خیلی دوست دارم
  • تمام مواد طبیعی 100% گیاهی.
  • همه محصولات در واقع حاوی ماده اصلی فعال Capilia Longa از گیاه Cur،a Longa هستند تا به رشد مو کمک کنند.
  • همچنین حاوی نیاسینامید روی شامپو و سرم است.
  • فاقد سدیم لوریل سولفات در عوض، شامپو حاوی دی سدیم لورت سولفوسو،ینات است که در واقع فاقد سولفات و غیر محرک است.
  • در واقع به کاهش میزان ریزش مو کمک می کند. جلوگیری از خارش پوست سر و کاهش آکنه پوست سر.

منفی

  • سرم با هر بار استفاده احساس سوزش می دهد. این شوخی نیست، پوست من بعد از استفاده از سرم قرمز و کاملاً گرم شد.
  • بسیار گران است، اگر قیمت مشکل است. تقریباً 92 دلار کانادا (تبدیل از یورو) است، ناگفته نماند که به محض ورود به کانادا باید عوارض و مالیات را پرداخت کنید.
  • سرم بسیار روان است، اگر در حین استفاده دقت نکنید (مثل من) می تواند به ،مت های دیگر پوست و چشم شما برود و احساس سوزش در شما ایجاد کند.

در وب سایت آنها درباره Biolabs اسکاندیناوی اطلاعات بیشتری ،ب کنید.


منبع: http://kireimakeup.com/scandinavian-biolabs-hair-growth-routine-30-day-review/